piątek, października 01, 2021

3 szampony dla mężczyzn GARNIER

 3 szampony dla mężczyzn GARNIER 



Hej Moje Myszki Kochane :) Mamy już Październik ... Nie wiem kiedy ten czas tak szybko zleciał ... Prawie zaraz będzie zima za oknem...Eh ...

Dziś Wam opiszę 3 różne szampony które kupiłam na mega promocji  z pół roku temu w Biedronce . Za jedne szampon dla męża zapłaciłam 4,66 zł ;) Więc ja kupiłam mąż testował ( ja pomagałam ) haha :) To będzie dosłownie po kilka słów bo jak zawsze brak czasu , co zresztą widać po moim blogu . Mało wpisów w tym roku no ale cóż... Praca , dom ... Wiadomo są rzeczy ważne i ważniejsze :)

Garnier Fructis Freeze Force 3 w 1 szampon z aloesu dla mężczyzn, ze skórzanymi włosami, brodą, 250 ml


Jest to szampon który ma funkcję 3 w 1 . Ja osobiście dawniej podchodziła  do takich rzeczy dość sceptycznie ale już jakiś czas temu się przekonałam że takie produkty też mogą być fajne ( szczególnie np podczas wakacji ) Ten szampon jest z funkcją chłodzącą dodatkowo wzmacnia włosy i nadaje im miękkości . Opakowanie butelki jest bardzo ładne , miłe dla oka taki męski kolor . Szamponem można myć włosy, brodę oraz skórę głowy , ale u męża też świetnie się sprawdził podczas mycia całego ciała. Szampon nie szczypie w oczy , nie uczula , dobrze myje i ładnie pachnie. Mąż zadowolony . 



Garnier Fructis Grow Silny szampon chłodzący, 2 w 1 Włosy i skóra głowy, 250ml

Kolejny szampon który podbił serce mojego męża . Jest to szampon który jest 2 w 1 do włosów oraz do skóry głowy . Ale mój mąż lubi wygodę i mył się nim cały . Szampon ma piękne opakowane , miłe dla oka . Szampon jest bardzo wydajny , ładnie pachnie z taką nutą świeżej cytryny . Włosy są po nim dobrze umyte, piękne pachną . Szampon dobrze radzi sobie z włosami które szybko się przetłuszczają , po kilku mycia zaczyna ten " efekt " znikać . Skóra głowy jest dużo ładniejsza , w lepszej kondycji jest a włosy są miękkie w dotyku . Szampon nie szczypie . Jest super ! Osobiście polecamy go na lato bo fajnie chłodzi skórę głowy - tak czuć ten efekt .























Kolejny Szampon który skradł serce mojego męża z tej serii MEN jest szampon 2 w 1 jest to szampon do wali z łupieżem . Jest z miętą pieprzową która super chłodzi i dobrze oczyszcza skórę głowy. Szampon jest wydajny , pięknie pachnie , oczyszcza dobrze skórę głowy oraz włosów , nie podrażnia i nie uczula . Mąż mega zadowolony. Efekt widać już po 1 użyciu że włosy są miękkie w dotyku . Pięknie pachną i faktycznie szampon radzi sobie z łupieżem .























Dzięki szamponowi Garnier Fructis Ice Force przeciwłupieżowi z miętą pieprzową 2 w 1 wyraźnie widocznie wzmacniasz włosy i zapewniasz zdrowy blask. Formuła, która łączy w sobie właściwości przeciwłupieżowe Pirokton Olamine z Mentolem, stanowi świeży efekt dla skóry głowy. Połączenie ziołowych składników owocowych, witamin B3 i B6 oraz białka cytrynowego przeciwdziała łupieżowi

Producent: L'Oréal

Znacie te szampony ? Polecacie  jakieś szampony dla mężczyzn ? 

1 komentarz:

  1. Nigdy nie widziałam tych szamponów na półkach sklepowych albo po prostu nie zwróciłam na nie uwagi :D

    OdpowiedzUsuń