sobota, maja 01, 2021

Hair Balance by ONLYBIO Odżywka proteinowa TUBA 200 ml

Hair Balance by ONLYBIO Odżywka proteinowa TUBA 200 ml.





Hej Moje Myszki Kochane :)

I co ? I mamy Maj ... Kiedy to zleciało sama nie wiem... 
Czas tak szybko leci ... 
Za miesiąc w 2 połowie Czerwca chcemy jechać na Wakacje ... 
Ale czy się uda wszystko się okaże ...
Bo wiemy jak jest z Koroną wszystko się zmienia z godziny na godzinę itp... A marzą nam się wakacje na Helu.. Tęsknie za naszym Polskim brudnym zimnym morzem ... Tak tak nasze może jest ble ale ma coś takiego w sobie co mnie ciągnie tam ... No ale dobra wróćmy do dzisiejszego bohatera wpisu . Dziś będzie o odżywce do włosów .


Odżywka do włosów proteinowa , ma piękna jak zawsze szatę graficzną , ładne miłe dla oka opakowanie. 
Zapach jak zawsze super ( wszystkie kosmetyki  ONLYBIO pachną mega ) Odżywka jest mega wydajna, ładnie pachnie, dobrze i wygodnie się ją nakłada na włosy . Ja ją trzymałam  średnio około 40 minut i zmywałam . Potem znów myłam włosy i znów nakładałam odżywkę . Moje włosy po niej stały się mega gładkie, pachnące, skończyły się problemy z rozczesywaniem włosów. Jestem zakochana w tej odżywce !! Polecam ją w 100 % 


OPIS Produktu :

Odżywka proteinowa z linii Hair Balance to nasze rozwiązanie dla włosów pozbawionych życia, przyklapniętych i bez objętości. Idealna do pielęgnacji włosów metodą „OMO”. Kiedy stosować odżywkę proteinową? Gdy włosy są pozbawione objętości i witalności, oraz mają tendencję do zbijania się w pojedyncze pasma. Jaki efekt? Ubytki we włosach są uzupełnione, stają się one gładkie i bardziej lśniące. Jak pachnie? Wibrujący zapach słodkiego kiwi zadba o Twój znakomity nastrój!

Znacie  ? Używacie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz