sobota, maja 08, 2021

Hair Balance by ONLYBIO Odżywka humektantowa TUBA 200 ml

 Hair Balance by ONLYBIO Odżywka humektantowa TUBA 200 ml



Hej Moje Myszki :)


Ostatnio mało znów piszę a jak piszę to są to małe , szybki recenzję no ale wiecie brak czasu na wszystko. Na polu coraz przyjemniej , cieplej i człowiek mało w domu siedzi. Jak zauważyliście nie ma wycieczek z tego roku na moim blogu bo nie mam czasu na pisanie . Za to u mnie na IG jest wszystko . Więc jak coś chcecie się dowiedzieć o danej wycieczce albo coś to piszcie w wiadomości prywatnej .

Dziś znów mały, szybki post. 


Hair Balance by ONLYBIO Odżywka humektantowa jest to odżywka  którą zawszę nakładam po myciu włosów ( myje włosy 3 x w tygodniu ) także muszę Wam powiedzieć odżywka jest mega wydajna. Pięknie pachnie, dobrze się rozprowadza na włosach i dobrze włosy nawilża, odżywia oraz dzięki odżywce mam mega fajne nawilżone włosy.  Cieszę się że włosy dobrze się rozczesują. Włosy są odżywione, zadbane, nawilżone. Jestem zadowolona z tej odżywki .

A Wy znacie ? Używacie ?? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz