piątek, kwietnia 30, 2021

Hair Balance by ONLYBIO peeling do skóry głowy TUBA 125 ml

 

Hair Balance by ONLYBIO peeling do skóry głowy 


Hej Moje Myszki ;) 

Dziś będzie o kolejnym produkcie firmy ONLYBIO . 
Jak już wiecie kupiłam 9 produktów tej firmy , wcierka na mnie wow nie zrobiła a jak było z peelingiem ? Już Wam pisze .




Peeling jak cała seria tych kosmetyków ma bardzo ładne opakowanie , ładnie się prezentuję . Opakowanie ma wygodne i łatwe w użyciu . Peeling dobrze się nakłada na skórę głowy . Ja używam peeling 2 razy w tygodniu . Peeling na skórze głowy dobrze się rozprowadza , dodatkowo jak mam peeling na włosach używam specjalnej szczotki do masażu żeby pogłębić efekt działania . 
Peeling mega pachnie ( ale wszystkie kosmetyki tej serii mają mega zapach ) Produkt dobrze oczyszcza skórę głowy , łatwo i przyjemnie można go zmyć w włosów. Skóra głowy jest czysta , zadbana i lepiej ogólnie się prezentuje . Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego peelingu. Peeling się dobrze sprawdza. Kupiłam go na promocji po 16 zł w Rossmanie. Ale warty jest też ceny regularnej . 
Polecam go w 100 % :) 

A Wy znacie ? Lubicie używać peelingi do skóry głowy ? 

 Peeling z białą glinką to nasz sposób na zdrową skórę głowy. Kiedy stosować peeling? Raz w tygodniu lub kiedy skóra głowy potrzebuje dodatkowego oczyszczenia. Co złuszcza? Biała glinka i pestki moreli pomogą pozbyć się nadbudowanych na skórze głowy pozostałości po stylizacji i pielęgnacji, a kwas mlekowy delikatnie usunie martwy naskórek. Jak pachnie? Orzeźwiający zapach mięty i kokosa zadba o Twój znakomity nastrój!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz