sobota, maja 22, 2021

Hair Balance by ONLYBIO szampon balansujący 400 ml

 Hair Balance by ONLYBIO szampon balansujący 400 ml



Hej Moje Słoneczka Kochane :*


Dziś Wam napiszę kilka słów o kolejnym szamponie . 

Tym razem jest to szampon balansujący :)


Jest to szampon który mało się pieni ,jest dość płynny - przez co mało wydajny. Pachnie mega ładnie no ale sam zapach to trochu za mało żeby kupić go drugi raz. Szampon ma ładne opakowanie , no ale poza tym tyle. Włosy po nim są normalnie nie robi im nic więcej niż po prostu mycia . Moim zdaniem i tak nie dobrze czyści włosów. Tylko je lekko odświeża tak bym to nazwała. Cieszę się że szampon jest naturalny , ma super skład , ale to nie szampon dla mnie . Myślałam że będzie więcej wow z tego szamponu . Liczyłam że drożdże w składzie pomogą mi szybciej zapuścić włosy albo coś takiego no ale niestety .. Więcej go nie kupie . Szkoda 


Szampon balansujący z linii Hair Balance to nasze rozwiązanie dla podrażnionej i przetłuszczającej się skóry głowy. Idealny do pielęgnacji włosów metodą „OMO”. Co myje? Lauryl Glucoside jest wyprodukowanym z kokosa, wyjątkowo delikatnym i bezpiecznym środkiem myjącym. Posiada również właściwości łagodzące. Formuła szamponu nie zawiera SLS i SLES. Co balansuje? Ekstrakt z drożdży pomaga uregulować pracę gruczołów łojowych, a olejek canola łagodzi podrażnienia i przesuszenia. Jak pachnie? Wibrujący zapach słodkiego kiwi zadba o Twój znakomity nastrój!


Znacie ? Jak się u Was sprawdził ? 

2 komentarze: