sobota, maja 29, 2021

Hair Balance by ONLYBIO Maska do włosów średnioporowatych 400 ml

 Hair Balance by ONLYBIO Maska do włosów średnioporowatych 400 ml






Hej Moje Myszki Kochane :*

Dziś Wam napisze kilka słów o masce do włosów !

Na stronie firmy ONLYBIO można sprawdzić jaki ma się typ włosów . Ja zrobiłam i wyszłam że mam #średnioporowate i właśnie do moich włosów zakupiłam sobie maseczkę do włosów . Producent poleca żeby trzymać ja około 40 min ale ja nakładałam ja na noc. I rano myłam włosy . I powiem Wam jest to mój HIT ! tak dobrze czytacie jest to mój HIT. 
Ta maska jest mega ! Znajduję się w okrągłym opakowaniu , z ładną graficzną szatą . 
Odżywka jest koloru białego , dość wydajna, pięknie pachnie . 
Maseczka starcza na około 2 miesięcy ( myje włosy 3 x w tygodniu ) więc super . Maseczka jest super, ładnie pachnie i mega działa . Moje włosy są po niej miękkie, pachnące dobrze się rozczesują i są takie lekkie , sypkie . Ja jestem zakochana w tej masce ! Ja polecam w 100 % :) 




Maska do włosów średnioporowatych z linii Hair Balance to rozwiązanie dla przesuszających się włosów z tendencją do puszenia.
Kiedy stosować maskę do włosów średnioporowatych? 
Gdy włosy mają tendencję do przesuszania się i puszenia.
Jaki efekt? Łuska włosa domyka się, dzięki czemu włosy są bardziej gładkie i lśniące.
Jak pachnie? Zniewalający zapach maliny i różowego pieprzu zadba o Twój znakomity nastrój!

Włosy średnioporowate to najpowszechniejszy typ włosów. Podatne na układanie, nie są idealnie gładkie. Mają tendencję do przesuszania i puszenia, gdyż ich łuski są delikatnie rozchylone. Przy ich pielęgnacji najważniejsze jest zachowanie równowagi składnikowej PEH by zwiększyć ich gładkość i blask.

A Wy używacie maski do włosów ?? A jak tak to jakich ? 
Wiecie jakie macie włosy ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz