środa, lipca 29, 2020

Zestaw do spa piwa - żel 100 ml, mydło 85 g i szampon 100 ml

Recenzja Kosmetyków Zakupionych w Piwnym Spa 

Zestaw do spa piwa 

żel 100 ml, mydło 85 g i szampon 100 ml




Hey Moje Myszki Kochane 


Dziś przychodzę do Was z małą recenzja kosmetyków jakie zakupiłam sobie podczas bycia w Piwnym Spa w Zakopanym. 
O którym pisałam kilka tygodni temu.

W moje łapki wpadły 3 kosmetyki. 
Był to pięknie zapakowany zestaw za 42 zł. 
W zestawie znajduje się szampon, żel pod prysznic oraz mydło. 
W sumie nie chciałam kupować bo mam tyle kosmetyków że hoho, ale mąż się uparł więc my wzięli. 

Szampon ma kolor bursztynu, pachnie bardzo delikatnie, ładnie się pieni, oraz dobrze spłukuje. Niestety płaczę mi włosy... 
I przeznaczyłam go do mycia ciała. Ogólnie szampon ok, wydajny, ładnie pachnie ale nie do moich włosów. 


Żel pod prysznic jest zamknięty w takiej samej butelce jak szampon. 
Ma jasny kolor taki bursztyn, albo jasnego piwa kolor. Kto co woli. Pachnie delikatnie, dobrze myje, dobrze się pieni, łatwo spłukuje. Skóra po nim jest miękka w dotyku, czyta i zostaje na długo świeża i taka odprężona. Żel jest gesty. Opakowanie starcza spokojnie na miesiąc użytkowania. Więc spoko. Używałam go codziennie wieczorem 
( rano mam orzeźwiający, pobudzający żeby się obudzić). 
Więc taka buteleczka jak już pisałam spokojnie na miesiąc starcza... 


Mydło ma fajny kształt kufla, myłam nim ręce i buzię. Fajnie nawilża, nie uczula, podoba mi się to że nie wysusza skóry, a nawet zauważyłam że dobrze radzi sobie z trądzikiem i takim innym " gośćmi" na naszej twarzy. Podoba mi się też to że mydło jest dość wydajne. 
Nie brudzi wanny. Ma delikatny zapach. 


Piwne kosmetyki Gift Cosmetics Pack - żel pod prysznic 100 ml, ręcznie robione mydło (kufel) i szampon do włosów 100 ml

Piwo żel pod prysznic z wyciągiem z drożdży piwa i chmielu. Nowa formuła wykorzystuje na wzór nowoczesnych kąpiele piwne korzystnych skutków drożdże piwne na skórze. Rzeczywiste wyciągi z piwa drożdży (Saccharomyces cerevisiae) i chmielu (Humulus lupulus) opisali balsam, antyseptyczne i wiele innych efektów. Dodaje białka, lipoids, witaminy i inne włosy i skóra dobroczynne składniki. Dobry prania i substancji leczenia, zrównoważone pH i skuteczne połączenie wyciągów gwarantuje dokładne i łagodne pranie, utrzymując naturalną warstwę ochronną i wilgotność skóry.
Piwo kremowe mydło ręcznie WC z gliceryną i ekstraktów drożdży piwa i chmielu - kufel. Mydło toaletowe Fine z ekstraktami drożdżowymi glicerynowo-piwnymi (Saccharomyces cerevisiae) i chmielem (Humulus Lupulus). Mycie delikatnie i skutecznie skóry całego ciała bez nadmiernego wysuszenia.
Szampon piwny z wyciągów z drożdży piwnych i chmielu. Nowa formuła wykorzystuje na wzór nowoczesnych kąpiele piwne korzystnych skutków drożdże piwne. Rzeczywiste fragmenty piwa drożdży (Saccharomyces cerevisiae) i chmielu (Humulus lupulus) opisali nawilżający, środek antyseptyczny, i inne efekty. Przepis zawiera białka, lipoids, witaminy i inne środki do włosów i skóry świadczeń. Dobry substancje myjące i leczenia, pH zrównoważona i efektywna kombinacja ekstraktów zagwarantować dokładnego i starannego czyszczenia wszystkich rodzajów włosów i skóry głowy. Włosy łatwiej się rozczesują, a po umyciu miękkie i błyszczące.

Znacie piwne kosmetyki? 

Używacie? A może jesteście na kupnie czegoś piwnego? 

Wysłano z telefonu Huawei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz