środa, lipca 22, 2020

LOTON Silver Hair-Spray – LOTON lakier do włosów z brokatem srebrnym

 Lakier do włosów z brokatem srebrnym





 Hej Moje Myszki Kochane. 

Dziś przychodzę do Was z małą recenzja brokatu w spray który jest do włosów i ciała. 
Kupiłam go na promocji w Drogerii Natura za 4.99 zł. 
Brokat znajduje się w opakowaniu wygląda jak lakier do włosów. 
Ma bardzo ładne opakowanie czarne ze złotymi napisami ( jest jeszcze wersja srebrna). Bardzo ładnie i estetycznie to wygląda. 
Na opakowaniu znajdziemy wszystkie potrzebne informacje jak producent, nazwa czy też skład. 


Ja używam go od ponad miesiąca tak na wyjazdy żeby podkreślić moja opaleniznę która mam tylko na rękach ( nie mam czasu na opalanie)  bardzo ładnie się prezentuje na skórze, nie lepi skóry i nie brudzi ciuchów. Za co wielki plus. Dawałam go też na włosy. Włosów też nie sklejał, nie powodował łupieżu więc dłuży plus dla niego. 
Z jego trwałością szału nie było ale też nie najgorzej tak po około 3 godzinach jakby te drobinki odpadały ( no ale zawsze można poprawić) zdecydowanie dłużej się trzyma na włosach bo nawet cały dzień. 
Z myciem go też nie ma problemu wystarczy szampon albo żel pod prysznic i wszystko z ciała schodzi. 
Ogólnie daje mu 4 na 6. 
Czy kupię ponownie?
Tak żeby zobaczyć jak wygląda na ciele srebrny brokat. 
A czy będzie to miłość na dłuższe lata? Tego nie wiem.. 
Może jak będzie na promocji... Zobaczymy. 

Znacie ten produkt ? 
A może używacie jakiś innych brokatów do ciała innej marki? 
A może to nie dla Was kosmetyk? 

Pozdrawiam Serdecznie 

Wysłano z telefonu Huawei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz