środa, lipca 15, 2020

Nature Box, Spray dodający blasku z olejem z moreli

Nature Box, Spray 
Dodający blasku z olejem z moreli





Hej Moje Myszki ;)

Dziś przychodzę do Was z spray z olejem z moreli firmy Nature Box. Firmę poznałam jakiś czas temu dzięki uprzejmości wizaż.pl gdy dostałam zieloną wersję kosmetyków do pielęgnacji włosów 
( odżywki,maska i szampon ) 
A że działały stwierdziłam że sprawdzę inne oferty firmy Nature Box.
Produkt kupiłam w Rossmanie na promocji za 3.99 zł.Spray znajduję się w ładnej czarno pomarańczowej butelce.Spray bardzo ładnie pachnie,świeżymi morelami. Spray łatwo się spryskuje włosy,szczególnie lubie go używać po myciu do rozczesywania włosów. Swietnie się sprawdza.Działa też odświeżająco ogólnie. Lubie nim rano popsikać włosy,bo dzięki temu są miękkie w dotyku,ładnie pachną i ładnie lśnią szczególnie do słońca.Jestem zadowolona w 100 % .


Spray dodający blasku ze 100% tłoczonym na zimno olejem z moreli, dla natychmiastowego połysku i wygładzenia.


Bez silikonów, parabenów i sztucznych barwników.
98%* składników pochodzenia naturalnego.
Formuła wegańska.

*w tym woda


Znacie ? Używacie  tych kosmetyków ? 

1 komentarz: