wtorek, lipca 05, 2022

Płyn do Tapicerek i Dywanów LAUNDRY CARE – TKANINY PACHNĄCE ŚWIEŻOŚCIĄ / Reklama / Recenzja

 Płyn do Tapicerek i Dywanów  LAUNDRY CARE TKANINY PACHNĄCE ŚWIEŻOŚCIĄ 

Reklama / Recenzja 


SOUVRE - Wysokiej jakości chemia gospodarcza charakteryzuje się doskonałą funkcjonalnością – produkt takiej klasy szybko oraz łatwo usuwa najbardziej uporczywe plamy, oraz inne zabrudzenia. Dodatkowo produkty będą chroniły przed nowymi zabrudzeniami. S’OUVRE w swojej ofercie produktowej posiada środki czystości, które w błyskawiczny oraz skuteczny sposób przywrócą ład i pomieszczenia odzyskają higieniczną czystość. Produkty S’OUVRE są również niezwykle wydajne. Środkami czystości S’OUVRE jesteśmy w stanie przy jego małej ilości wyczyścić nawet największe powierzchnie. Również istotną sprawą jest to, aby środki byłby bezpieczne w stosowaniu, nie powodowały żadnych negatywnych skutków ubocznych. Nasze produkty, m.in. Balsam do mycia naczyń, posiadają certyfikat Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny, który potwierdza, iż produkt jest zgodny z aktualnymi normami w dziedzinie bezpieczeństwa, a także w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na stan zdrowia ludzi oraz że jest bezpieczny dla środowiska.

Cześć Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym ciekawym produktem . Tym razem Wam opowiem kilka słów o płynie do tapicerek i dywanów firmy SOUVRE 

Auto po 10 dniowych wakacjach ( pamiętajcie że mamy kombi i śpimy w nim ) wyglądało jak pustynia ( ach ten bałtycki piasek ) do tego wylało się wino , kawa... No myślałam że mąż mnie wzrokiem zabije ;-) ale ja wiedziałam że tapicerka w aucie będzie jak nowa . Bo przed wyjazdem na wakacje porządnie ją wyprałam płynem od SOUVRE i widziałam że po wakacjach też uda mi się ją doprać :) Płyn znajduję się w butelce litrowej i starcza na około 20 zastosowań gdyż potrzebujemy 50 ml do jednego prania . A płyn możemy stosować jeszcze do dywanów ( też super się sprawdza ) i do mebli tapicerowanych ( odświeżyłam wersalkę która ma 20 lat ) Ja rozpuściłam płyn ( który jest bardzo gęsty , ma delikatny , przyjemny zapach ) w ciepłej wodzie . I delikatnie szczoteczką wyczyściłam tapicerkę w aucie , potem ją wytarłam ręcznikiem i gotowe . Plamy schodziły łatwo , tapicerka została odświeżona , ma ładny , świeży kolor. Na tapicerce nie zostały żadne plamy czy zacieki . Tak samo było z dywanem i wersalką . Jestem bardzo zadowolona z tego produktu . Butelka posiada miarkę więc łatwo nam wydobyć odpowiednią ilość produktu . 



A wy jak sprzątacie swoje auta / dywany w domu ? 

Jeśli nie macie takiego produktu,  a szukacie to już Wam piszę gdzie i jak można można kupić :) 

Wystarczy wejść na stronę firmy SOUVRE wybrać kraj i założyć DARMOWE KONTO BEZ ŻADNYCH OPŁAT , ZOBOWIĄZAŃ ITP. Na dzień dobry dostajemy na MIESIĄC od firmy aż 50 % (każda nowo zarejestrowana osoba )  rabatu na zakupy a później na stałe 30 % . Oprócz tego firma wypłaca część prowizji więc po jakimś czasie możemy płacić kasą z prowizji :) Więc też fajna opcja , szczególnie dla osób które dużo sprzątają . Czy to nie fajna opcja ? Szczególnie że nic nie płacimy za założenie konta , nie ma żadnych ukrytych kruczków itp. Uważam że " prezent " powitalny w wysokości 50 % taniej w dzisiejszych czasach , gdzie ceny z kosmosu to mega fajna opcja . A później na stałe 30 % - to gwarancja tanich , ekologicznych zakupów . Sama osobiście założę konto jak skończę produkty ;) 


A Wy co używacie do czyszczenia ?  Stawiacie na ekologię ?


Dziękuje firmie  SOUVRE za zaufanie i za możliwość przetestowania ekologicznych produktów do sprzątania . 


---- 


#REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz