sobota, lipca 09, 2022

Odtłuszczacz KITCHEN CARE – KUCHNIA NA BŁYSK / Recenzja / Reklama

 Odtłuszczacz KITCHEN CARE – KUCHNIA NA BŁYSK


SOUVRE - Wysokiej jakości chemia gospodarcza charakteryzuje się doskonałą funkcjonalnością – produkt takiej klasy szybko oraz łatwo usuwa najbardziej uporczywe plamy, oraz inne zabrudzenia. Dodatkowo produkty będą chroniły przed nowymi zabrudzeniami. S’OUVRE w swojej ofercie produktowej posiada środki czystości, które w błyskawiczny oraz skuteczny sposób przywrócą ład i pomieszczenia odzyskają higieniczną czystość. Produkty S’OUVRE są również niezwykle wydajne. Środkami czystości S’OUVRE jesteśmy w stanie przy jego małej ilości wyczyścić nawet największe powierzchnie. Również istotną sprawą jest to, aby środki byłby bezpieczne w stosowaniu, nie powodowały żadnych negatywnych skutków ubocznych. Nasze produkty, m.in. Balsam do mycia naczyń, posiadają certyfikat Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny, który potwierdza, iż produkt jest zgodny z aktualnymi normami w dziedzinie bezpieczeństwa, a także w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na stan zdrowia ludzi oraz że jest bezpieczny dla środowiska

Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z 6 i jedocześnie ostatnim produktem jaki miałam okazje testować w ramach współpracy z firmą SOUVRE . Ty m razem Wam napiszę kilka słów o ODTŁUSZCZACZU który świetnie poradził sobie z moją kuchenką  i nie tylko . Ogólnie mieszkamy z mężem w małym mieszkanku w którym remontu nie było od ponad 20 lat ( ale nie jest to nasze mieszkanie więc w nie inwestujemy ) ale lubie mieć czysto w domu. Niestety nasza kuchnia to taka kuchnia 2 x 2 i naprawdę tam jest ciężko ze wszystkim. Moja kuchenka gazowa stoi przy oknie i niestety ale futryny plastikowych okien są ( były ) żółtawe, czego ja to nie kombinowałam żeby je umyć , domyć a wiecie kuchnia to jedzenie więc środki chemiczne nie wchodziły w rachubę ... Na szczęście dzięki firmie SOUVER moja okna ( futryny ) są białe ! I to ok na które mają 20 lat - tani plastik . Płyn świetnie poradził sobie ze starym tłuszczem , z żółtym kolorem . Okna wyglądają jak nowe. Tak samo było w przypadku kuchenki gazowej ( mam srebrną - pokazywałam filmik na IG ) Kuchenka moja teraz wygląda jak nowa kuchenka prosto ze sklepu , bardzo dobrze ją doczyścił i nadał blasku . Płyn znajduję się w butelce o pojemności 750 ml i starcza na około 120 zastosowań  ! Bo wystarczy około 6 ml do sprzątania . Ja robiłam tak że żel mieszałam z ciepłą wodą i myłam dane powierzchnie . Żel jest wydajny , jest ekologiczny , nie podrażnia . Jestem zadowolona no naprawdę widać różnicę .Ogólnie mam wrażenie że kuchnia " odmłodniała " tak o 10 lat .



DODATKOWE INFORMACJE :

Szybki efekt – wyczyszczona od tłuszczu oraz zabrudzeń powierzchnia. Skutecznie przenika tłuszcz, dzięki czemu sprawdza się do codziennego użytku Produkt poradzi sobie nawet z najsilniejszymi zabrudzeniami. Zawiera wodorotlenek potasu, który jest odpowiedzialny za alkaliczność, jednak nie niszczy w tak znacznym stopniu powierzchni, jak jego sodowy odpowiednik. Butelka posiada specjalną miarkę, dzięki której wygodnie można kontrolować poziom produktu w opakowaniu Multifunkcjonalny produkt – wyczyścisz nim nie tylko kuchnię, ale również narzędzia, grille czy też rowery. Właściwe proporcje niejonowych i anionowych środków powierzchniowo czynnych w skuteczny i szybki sposób usuwają zabrudzenia, kamień oraz osad, pozostawiając armaturę i powierzchnię łazienki. 

A Wy ? 

Wy jak dbacie o Waszą kuchnie ? Jak walczycie sobie z tłuszczem ? 

Jeśli szukacie czegoś naprawdę dobrego , ekologicznego , tego w fajnej cenie to już Wam napiszę jak to zrobić :) 

A jeśli jesteście zainteresowane kupnem tych produktów to już Wam piszę jak to zrobić .


Wystarczy wejść na stronę firmy SOUVRE wybrać kraj i założyć DARMOWE KONTO BEZ ŻADNYCH OPŁAT , ZOBOWIĄZAŃ ITP. Na dzień dobry dostajemy na MIESIĄC od firmy aż 50 % (każda nowo zarejestrowana osoba )  rabatu na zakupy a później na stałe 30 % . Oprócz tego firma wypłaca część prowizji więc po jakimś czasie możemy płacić kasą z prowizji :) Więc też fajna opcja , szczególnie dla osób które dużo sprzątają . Czy to nie fajna opcja ? Szczególnie że nic nie płacimy za założenie konta , nie ma żadnych ukrytych kruczków itp. Uważam że " prezent " powitalny w wysokości 50 % taniej w dzisiejszych czasach , gdzie ceny z kosmosu to mega fajna opcja . A później na stałe 30 % - to gwarancja tanich , ekologicznych zakupów . Sama osobiście założę konto jak skończę produkty ;) 

Dziękuje firmie  SOUVRE za zaufanie i za możliwość przetestowania ekologicznych produktów do sprzątania . 


---- 


#REKLAMA 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz