niedziela, lipca 10, 2022

Magnez w kremie - BOTANIC HELP / Reklama / Recenzja

 Magnez w kremie - BOTANIC HELP 


Część Moje Słoneczka

Dziś przychodzę do Was z bardzo ciekawym produktem, a mianowicie magnes w kremie . Powiem Wam że po raz pierwszy się spotkałam z takim produktem i jestem miło zaskoczona. Do tej pory to raczej magnes zażywałam w tabletach ,ale niestety jestem typem człowieka który zawsze zapomina o codziennej suplementacji , a jak wiadomo magnes jest ważny w naszym organizmie .
Magnes dostałam w ramach współpracy z firmą  BOTANIC HELP .
Ich produkty można kupić wyłącznie w aptece ,więc bardziej jestem przekonana do działania niż do rzeczy kupionych w drogeriach .
Magnes w kremie smarujemy w ciało i gotowe . Krem jest wydajny ,ma delikatny prawie bezwonny zapach ,szybko się wchłania ,nie podrażnia skóry ,nie brudzi ubrań i co najważniejsze dodatkowo nawilża skórę .
Ja osobiście używam go do smarowania kolan. Czemu kolan ? A no dlatego że dużo jeżdżę na rowerze ,dużo chodź i moje kolana lubią strzelać ,czasem bolą, starość nie radość. Zauważyłam po 2 tygodniach codziennego stosowania że postawiła mi się jakość stawów , kolana mniej bolą , są bardziej elastyczne. Mąż za to krem stosuje na barki ( urazy z młodości jak ćwiczył sztuki walki ) . Ogólnie poprawiła mu się jakby kondycja , może źle powiedziane ,ale barki skokowe na pewno ma lżejsze , nie bolą go . Jestem miło zaskoczona takim lekiem . Dotykowy plus tego leku / kremu jest taki że nie niszczy nam wątroby jak tabletki bo wchłania się bezpośrednio w skórę i łączy się bezpośrednio z tkankami przez co łatwiej uzupełnia magnes w organizmie . Nam ten krem naprawdę się przydał i wiem że będziemy do niego wracać.


Dodatkowe informacje :

Apotheke magnez w kremie Bioxon przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, ze szczególnym uwzględnieniem okolic stawów oraz dużych partii mięśni. Preparat zawiera nieorganiczną formę magnezu, który ma zdolność, wchłaniania się przez skórę. Krem intensywnie pielęgnuje i regeneruję skórę ciała oraz pomaga łagodzić skutki intensywnych ćwiczeń sportowych.

Skład:

INCI: Aqua, Petrolatum, Paraffinum Liquidum, Magnesium Chloride (chlorek magnezu), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Xylitol (ksylitol), Ceteareth-20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Carbomer, Triethanolamine, Beta-glucan (beta-glukan).

Właściwości i działanie:

  • Chlorek magnezu - pomaga w zrelaksowaniu mięśni, dodatkowo zapewnia prawidłowy skurcz i rozluźnianie mięśni.

Zastosowanie:

  • Wspomaga relaks i jakość snu.
  • Pomaga w łagodzeniu bólów i skurczów w różnych częściach ciała w tym stawów i mięśni.
  • Zapewnia naturalny relaks i spokojny sen.
  • Wspomaga prawidłowy skurcz i rozluźnienie mięśni.
  • Zmniejsza zmęczenie i znużenie.

Sposób użycia:

Nałożyć na skórę niewielką ilość kremu i dobrze wsmarować, aby stymulować wchłanianie. Zaleca się stosowanie po kąpieli lub prysznicu, gdyż rozgrzana skóra ułatwia wchłanianie preparatu. W razie potrzeby można powtórzyć aplikację.

Pojemność opakowania:

200ml

Producent:

BIOXON LABORATORIUM



A Wy znacie taki krem ? Używacie suplementów diety ? Jeśli chcecie zadbać o wątrobę a jednocześnie mieć magnes w organizmie to polecam zakup. Pamiętaj że krem jest dostępny tylko w aptekach .
Podsyłam Wam link do firmy która oferuje produkt .



Pozdrawiam 😍

----

#reklama


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz