sobota, maja 04, 2019

Zestaw z balsamem do ust, Miód i pszczółka

Zestaw z balsamem do ust, Miód i pszczółka


Dwa balsamy do ust o zapachu miodu i wanilii w sympatycznych opakowaniach: pszczółce i słoiczku miodu




Hej Moje Pszczółki ! 

Jakiś czas temu podjęłam współpracę ze sklepem internetowym 





I ostatnio Wam wszystko opisałam co zamówiłam a dziś przychodzę do Was z produktem który dostałam gratis od firmy.Jest to przeuroczy zestaw do ust ! 

Dwa balsamy do ust o zapachu miodu i wanilii w sympatycznych opakowaniach: pszczółce i słoiczku miodu

Jedne balsam jest w opakowaniu pszczółki a drugi miodku ! No bajeczne opakowania.Mega ładne ! Śliczne aż  się zakochałam ! Fajne jest to że są dwa zapachy jeden wanilia a drugi miód. Balsamy mają jedne minus taki że trzeba je paluszkiem wyciągać i nakładać na usta.Reszta super.Dobrze nawilżają usta,dość długo się utrzymują na ustach i do tego fajnie słodko pachną :)
 Jestem mega zadowolona.
 Także " naprawiam " usta zestawem pszczółki po długiej zimie :) 
Czas na wiosnę i na sexi usta :D 




Kilka słów o produktach :

Dwa balsamy do ust w sympatycznych opakowaniach: pszczółce i słoiczku miodu.
Pszczółki uwielbiają miodek, i tak samo właściciel tego uroczego zestawu ucieszy się tym, co skrywa się w szklanym słoiczku i w sympatycznej pszczółce - znajdzie w nich ochronny balsam do ust w dwóch zapachach: wanilii i miodu.



Pszczółka i miodek znakomicie poprawią Twój nastrój, bo w jesienne i zimowe chłody będą wspomnieniem upalnego lata!

To znakomity pomysł na prezent, a także idealny gadżet dla osób, które lubią pomysłowe i zabawne opakowania dla codziennie używanych produktów.
Termin ważności: 12 miesięcy od otwarcia.
Kraj pochodzenia: Tajwan.



Składniki balsamu miodowego:

Isopropyl Palmitate, Ozokerite, Polyisobutene, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cera Alba (Beeswax), Hydrogenated Coconut Oil, Glyceryl Steareate, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Sodum Lauroyl Glutamete, Phenoxyethanol, Parfum, CI 19140, Tocopheryl Acetate.

Składniki balsamu waniliowego:

Isopropyl Palmitate, Ozokerite, Polyisobutene, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cera Olba (Beeswax), Hydrogenated Coconut Oil, Glyceryl Steareate, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Sodum Lauroyl Glutamete, Phenoxyethanol, Parfum, Tocopheryl Acetate, Benzyl Salicylate, Benzyl Benzoate, Benzyl alcohol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Eugenol.


BARDZO DZIĘKUJE FIRMIE ZA ZAUFANIE I ZA DODATKOWY PREZENT ! 

To już wszystkie produkty jakie wybrałam sobie w ramach współpracy ze sklepem 
BEE.PL 

Jeśli jeszcze nie znacie tego sklepu to koniecznie zapraszam ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz