wtorek, maja 21, 2019

Tarta z czekoladą :) Domowa,szybka,tania :) POLECAM ! Smacznego :)

Tarta z czekoladą :) 






 
Hej Moje Słodycze ! :) 💋👍

💖💖💖

Dziś przychodzę do Was z moją szybką i tanią domowa tartą :)

Zawszę miałam dwie lewe ręce do pieczenia,ale od jakiegoś czasu 
( ok 4 może 6 miesięcy ) stwierdziłam że czas to zmienić i wziąć się do nauki ;) 

Na razie robię proste tarty bez pieczenia,serniki bez pieczenia oraz lekkie placki ;)

Dziś Wam dam przepis na banalną tarte :) 
A jak mi wyszła to Tym bardziej wyjdzie Wam :)

SKŁADNIKI :

Spód : Opakowanie herbatników

pół kostki masła ( może być margaryna )

4 kostki gorzkiej czekolady

Masa :

1 serek mascarpone

1 śmietana mała 30 % mocno schłodzona 

Posypka : Pół czekolady białek i pół czekolady mlecznej / gorzkiej do wyboru.



Przygotowanie :

Herbatniki miksujemy na piasek dodajemy roztopione masło z czekoladą
 ( z kąpieli wodnej - chłodne ma być ) mieszamy i nakładamy na naszą foremkę do tatry.Dajemy do lodówki na ok 30 min .

Zaczynamy robić masę . Ubijamy śmietanę na ubitą śmietankę dodajemy serek mascarpone i mieszamy wszystko razem.Wykładamy na nasz spód i do lodówki na około pół godziny.




Po tym czasie rozdrabniamy czekoladę posypujemy krem i znów do lodówki na minimum 4 godziny.U mnie jest zawszę całą noc :)

Jak widać szybko,tanio i łatwo.Do tego u nas nie ma cukru.
Bardziej na zdrowo :) 

A Wy lubicie domowe ciasta ?
Macie jakieś fajne szybkie i tanie przepisy ?

Buziaki ! :) 

1 komentarz:

  1. Chętnie wypróbuję przepis :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń