poniedziałek, maja 27, 2019

Wycieczka nr 27 i 28 / 2019 ! :) Plus Koncert #ENEJ oraz Grill u Mamy ;-)

Wycieczka nr 27 i 28 / 2019 ! :) Plus Koncert #ENEJ oraz Grill u Mamy ;-) 








Hej Moje Słoneczka ! 

Dawwnnnno mnie tu nie było ale dużo się dzieje :)

Dziś będzie krótki post 4 dni rozłożone w czasie :)


19 MAJ 2019 



Tego dnia wybraliśmy się na #tarnowskiejuwenalia w Tarnowie :) 

Gdzie gwiazdą wieczoru był zespół ENEJ ...

Wcześniej brał między innymi  Denis czy też raper ze Szczecina #BONSON



Na Eneju byłam po raz 2 i wiem że nie ostatni ;) uwielbiam ich :) Są super ! 



Enej – polsko-ukraiński zespół muzyczny wykonujący muzykę z pogranicza folku, rocka, ska, punku i szeroko pojętej alternatywy ukraińskiej, założony w 2002 w Olsztynie, przez braci Piotra i Pawła Sołoduchów oraz ich przyjaciela Łukasza Kojrysa, pełniącego funkcję menadżera zespołu





Tam był też mój brat,kumpel brata i dziewczyna mojego brata :)
 Także taka ekipa z nas była :)


A potem poszliśmy na kolację :) 



20 MAJ 2019 

Tego dnia wybraliśmy się do Dębicy załatwić kilka rzeczy w wracając zahaczyliśmy o Skrzyszów i o słynny zbiornik który chroni przez zalaniem / powodzią Skrzyszów.






Posiedzieliśmy w pięknym miejscu.Zielono,cisza....Potem pojechaliśmy na obiad do naszego baru mlecznego na obiad za 25 zł w sumie.







25 MAJ 2019

Tego dnia odbył się grill u mamy ;) Za same zakupy z alko wydałam prawie 140 zł ;) Także drogi grill ;) Było nas aż 9 osób :) Było przyjemnie :)












26 MAJ 2019



Pojechaliśmy do Gródka nad Dunajcem popatrzyć jak wygląda woda po powodzi która ostatnio się stała...Oczywiście syf nr 1 i nikt tego nie sprząta.




Zjedliśmy obiad mój mąż pierogi ruskie za 12 zł kawę za 5 zł ciacho za 6 zł a ja sobie zamówiłam pyszną zupę dyniową z grzankami za 8 zł :)





Pospacerowaliśmy..chciałam się opalić bo słońce wyszło więc poszliśmy do sklepu i mój mąż zakupił mi krótkie spodenki za 25 zł ...wychodzimy ze sklepu zaczęło wiać....i słońca brak...Eh



Opis

Gródek nad Dunajcem – gmina wiejska w województwie małopolskim, w powiecie nowosądeckim. W latach 1975–1998 gmina położona była w województwie nowosądeckim. Siedzibą gminy jest Gródek nad Dunajcem.


Więc postanowiliśmy pojechać do Jamnej 




Jamna – wieś w Polsce położona w województwie małopolskim, w powiecie tarnowskim, w gminie Zakliczyn. W latach 1975–1998 miejscowość administracyjnie należała do województwa tarnowskiego. 24 września 1944 wieś została otoczona przez Wehrmacht, SS, żandarmerii niemieckiej oddziały ukraińskiej SS „Galizien”

Mój mąż zakupił sobie kwas chlebowy za 8 zł ja piwko czechosłowackie za 7 zł i jeden zestaw obiadowy za 22 zł na pół...Bo byłam trochu głodna ale nie za dużo to mąż mi pomagał jeść :)







Potem zakupy w Lidlu i do domu ;)

Także to były 4 rożne dni ;) Każdy inny ;) Wydane mega kasy,przejechane mega KM :) Ale warto od czasu do czasu zrobić coś dla siebie :) 


A Wy lubicie takie imprezy jak grill czy też plenerowe koncerty ? 

Także przepraszam że tak po łepkach ale brak czasu na wszystko ;( 

1 komentarz: