wtorek, września 04, 2018

Splat BIOMED SUPERWHITE 100g - wybielająca pasta do zębów z olejkiem z kokosa i papainą

Splat BIOMED SUPERWHITE 100g - 
wybielająca pasta do zębów z olejkiem z kokosa i papainą










Hej Moje Słoneczka !!! 💕

Mam świra na punkcie białych zębów...
Ale nigdy nie mogę mieć ich białych.

Wiecie palenie,picie kawy ( pija ja rzadko ) ale za to uwielbiam herbatę
 !! I słodycze !!! .
Także ciężko mi utrzymać białe zęby.

Ostatnio słyszy też się o chemicznych dodatkach do naszych kosmetyków więc postanowiłam zakupić pastę kokosową za 15,99 zł.




Która ma być wybielająca.

Wiedział że cudów nie uczyni ale ten " smak " kokosu do mnie przemawia.
Pasta jest biała pachnie i smakuje lekko kokosem.
Dobrze się pieni ...Ale czy wybiela ?




Ja do tego używałam jeszcze płynu z węglem ale o nim w osobnym poście.
Ja tam WOW nie widziałam,znajomi w biurze gdzie pracuje uznali że widać poprawę koloru zębów.
Ja ogólnie czułam czyste zęby.

Zdrowe ale czy bielsze ? Nie mnie to oceniać.
Znajomi i rodzina mówią że są ton jasniejsze .
Czy kupie paste jeszcze raz ? Tak kupie,ale najpierw spróbuje paste z czarnym węglem.

Znacie ? Stosujecie ?

PRODUCENT :

BIOMED to nowa linia past do zębów zawierających hydroksyapatyt, który dzięki swoim właściwością odbudowuje strukturę szkliwa oraz szereg składników wspomagających profilaktykę stanów zapalnych dziąseł, nadwrażliwości zębowej czy wybielania zębów. Skuteczne składniki aktywne, naturalne ekstrakty roślinne oraz wspaniałe, wyszukane smaki zapewniają skuteczność działania produktów BIOMED oraz przyjemność stosowania.

Pasta Biomed SUPERWHITE dzięki zawartości papainy oraz bromeliny oraz hydroksyapatytu stanowi doskonałą alternatywę dla osób z nadwrażliwością zębową, dla których stosowanie większości past wybielających jest niewskazana. Papaina w połączeniu z bromeliną dokładnie usuwają naloty i delikatnie polerują szkliwo. Olej kokosowy i tymiankowy zawarte w paście Biomed SUPERWHITE działają antybakteryjnie i odświeżająco. Hydroksyapatyt w połączeniu z L-argininą skutecznie wzmacniają szkliwo chroniąc zęby przed próchnicą oraz nadwrażliwością. Naturalne antyseptyki wykazują działanie bakteriobójcze, skutecznie ograniczając stany zapalane i krwawienie dziąseł.




Właściwości pasty Biomed SUPERWHITE:

- papaina i bromelina doskonale usuwają osady delikatnie polerując powierzchnię szkliwa, przywracając zębom naturalną biel,

- olej kokosowy i olej z tymianku zapewniają ochronę antybakteryjną oraz długotrwałe odświeżenie oddechu, 

- hydroksyapatyt oraz L-arginina działają odbudowująco na strukturę szkliwa wzmacniając zęby i chroniąc je przed próchnicą i nadwrażliwością zębową,

- witaminy E,K, PP oraz karoten poprawiają ogólny stan zdrowia jamy ustnej.

Skuteczność past BIOMED potwierdzają badania przeprowadzone w Szwajcarii. Pasta zawiera 99% naturalnych składników. 



Pasta Biomed SUPERWHITE nie zawiera fluoru a także SLS/SLES, parabenów, syntetycznych substancji aromatycznych i barwników. 

Stosowanie: Pasta Biomed SUPERWHITE przeznaczona jest do użytku codziennego. Optymalne czyszczenie zębów 2 razy dziennie po posiłku. Pasta może być stosowana przez dzieci powyżej 6 roku życia.

Skład: Aqua, HydrogenatedStarchHydrolysate, DicalciumPhosphateDihydrate, HydratedSilica, Glycerin, CelluloseGum, SodiumCoco-Sulfate, Aroma, ZincCitrate, BenzylAlcohol, TetrasodiumGlutamateDiacetate, SodiumBicarbonate, XanthanGum, MenthylLactate, Hydroxyapatite, Papain, Arginine, PopulusTremuloidesBarkExtract, Polysorbate 80, PotassiumSorbate, CocosNuciferaOil, CinnamomumCeylaniciExtract, AnanasSativusExtract, Menthol, DecylGlucoside, CinnamomumCamphoraBarkOil, SteviaRebaudianaExtract, BetulaVerrucosaLeafExtract, PlantagoMajorExtract, ThymusSerpyllumExtract.


Pozdrawiam Ewelina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz