wtorek, września 11, 2018

Cukrowy wosk do depilacji ciała w plastrach 10 pojedynczych plastrów do depilacji + 3 chusteczki z oliwką

Cukrowy wosk do depilacji ciała w plastrach 10 pojedynczych plastrów 
do depilacji + 3 chusteczki z oliwką








Cukrowy wosk do depilacji ciała w plastrach


10 pojedynczych plastrów do depilacji + 3 chusteczki z oliwką


Hej Moje Robaczki !! 💕

Dziś Wam napisze o katuszach!! 






Czyli o plastrach z woskiem !!

Nie znosze ! Do dupy ooo tak tyle bym napisala i zamkneła posta,ale ok napisze coś wiecej.

Woski kupiłam za 7/99 zł na promocji.

Zrobiłam wszystko zgodnie z instrukcją ...I co ...I ...Przeklinałam w domu jak szewc ..Albo i gorzej.
Po pierwsze ściąganie wosku...O dramat jak boli.
Po drugie wosk zostawał na włosach a jak nie wosk to WŁOSY ! 

Do tego okazało się że na moje włosy ( mam mega ciemna i mocne ) trzeba by było dwóch opakowań a nie jedno z 10 plastrami.




To co " wyszło " z woskiem to po ok 6 dniach zaczęło na nowo wracać....A producent zapewnia nawet 6 tygodni...No cóż.....
Sorry ale po zwykłym goleniu mam spokój na 3/4 dni...A tak nie cierpnie...
Ja osobiście ich nie polecam !!

 Dobrze że je kupiłam na promocji...
I całe szczęście że mnie nie uczuliło i nie wysypało.






Uffff   ...

A Wy znacie paski ?
Czego używacie do depilacji nóg i nie tylko nóg ?

PRODUCENT :

Produkt polecany dla kobiet do zabiegu depilacji skóry całego ciała, w szczególności nóg i rąk. Skuteczny i prosty w użyciu cukrowy wosk w plastrach do depilacji ciała, który usuwa zbędne owłosienie wraz z cebulkami. Dzięki elastycznej recepturze wosku, dopasowuje się on do struktury skóry i likwiduje nawet krótkie i cienkie włoski. Nagietek koi podrażnienia, redukuje zaczerwienienia pojawiające się po depilacji. Regeneruje i zmiękcza skórę. Olejek słonecznikowy koi, regeneruje spierzchnięcia i utrzymuje optymalny poziom nawilżenia. Gładka skóra do 3 tygodni.

Pozdrawiam Ewelina




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz