niedziela, września 09, 2018

PERFECT WHITE BLACK PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ 500 ml zwalcza nieświeży oddech

PERFECT WHITE BLACK PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ 500 ml
 zwalcza nieświeży oddech






PERFECT WHITE BLACK PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ 500 ml

zwalcza nieświeży oddech

Hej Kochane Słoneczka ! 💕

Ostatnio Was pisałam o pascie a dziś o płynie który wraz z nią stosowałam.

Jak wiecie lubie białe zęby.
Choć ich nie mam staram się używać takich płynów past żeby gdzieś te przebarwienia się " rozmywały " .




Płyn kupiłam w aptece po 23 zł.
Starczył mi na około 2,miesiące ( mój mąż używa listering ).
Płyn jest koloru czarnego ! Ale spokojnie nie barwi ust,jezyka i zębów.
Dobrze też się spłukuje z wanny/umywalki.
Produkt odswieża dobrze usta / oddech.
Jest dość mocno miętowy w " smaku - zapachu ".
Ale czy dodatkowo wybiela.

Ja tego nie widze...Znajomi rodzina już tak.
Tak bardzl się z nim zżyłam że wczoraj zakupiłam kolejny.
Ja jestem zadowolona.Plus też za to że mam mniejszy kamień 


( 2 x do roku muszę iść do dentysty z tą " sprawą " )
Ja polecam.
A Wy czego używacie do płukania ust ?
Alb wybielania ??
Znacie ten płyn ?



PERFECT WHITE BLACK MOUTHWASH


Przedstawiamy najbardziej innowacyjny produkt z gamy Beverly Hills Formula – czarny płyn do płukania ust Perfect White Black.
Zastosowana w produkcie naukowo opracowana formuła „shake to activate” zwalcza skutecznie nieświeży oddech. Węgiel aktywny, używany przez wieki jako metoda wybielania zębów oraz jako lek przez Egipcjan i Greków, to czysty węgiel, który został przetworzony i aktywowany w celu stworzenia drobnego, czarnego pyłu, pozbawionego smaku i zapachu, o bardzo wysokiej absorpcji.
Używanie czarnego płynu do płukania ust Perfect White Black samodzielnie lub po czyszczeniu zębów czarną pastą Perfect White Black gwarantuje idealnie usuwanie przebarwień, świeży oddech na długo i bielszy, jaśniejszy uśmiech.





Zalety:



•Aktywny węgiel wiąże się z taninami, które znajdują się w herbacie, kawie, winie, owocach i przyprawach i usuwa je.



•Połączenie uwodnionej krzemionki i węgla aktywnego zapewnia wysoką wydajność czyszczenia i bezpieczne dla zębów wybielanie.



•Nie zawiera substancji ściernych i wybielaczy, dzięki temu nie uszkadza szkliwa.



•Fluorek sodowy wzmacnia szkliwo, zapobiega próchnicy i chroni przed uszkodzeniem przez kwasy



•Ma działanie antybakteryjne, co pomaga usunąć bakterie, które mogą powodować nieświeży oddech i neutralizują nieprzyjemny zapach z ust, pozostawiając świeży oddech przez cały dzień.



•Zapobiega odkładaniu się kamienia nazębnego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz