środa, lipca 11, 2018

Szampon Zakupiony na Targach Kosmetycznych w Rzeszowie

Szampon Zakupiony na Targach Kosmetycznych w Rzeszowie








Hej Moje Słoneczka Kochane !!! 😎

Dziś przychodzę do Was z kolejną porcją małej recenzji.
Tym razem będzie to szampon który zakupiłam w Rzeszowie na Targach Kosmetycznych za 5 zł.



Szamopn znajduję się w małej buteleczce,zamykany na klik klik.
Jest bezbarwny i pachnie świeżymi owocami.
Jest dość rzadki i trzeba dać trochu więcej szamopnu żeby się pienił.
Wiec minus bi szybko się kończy.
Ale czy chroni kolor ? No niestety NIE ! 
Mam teraz rude włosy które na prawdę ciężko utrzymać w dobrym kolorze.




A że nie jestem zwolenniczką częstego farbowania to farbuję rzadko.
Niestety myje włosy  co 2 / 3 dzień  i po około 4 / 5 myć mój kolor jest mega wyblakły jeszcze teraz doszło słońce które " wybiela " włosy i lipa.

Szampon się nie sprawdził.
A szkoda.....
Jakie macie szamopny sprawdzone do farbowanych włosów ?? 

PRODUCENT :

Szampon ochraniający kolor włosów farbowanych. Przywraca równowagę skórze głowy, po intensywnym działaniu preparatów do koloryzacji. Zapewnia trwały i wyrazisty kolor. Wzbogacony o zapach ekskluzywnych perfum.

Sposób użycia: Wetrzeć niewielką ilość szamponu we włosy i dokładnie spłukać wodą.




A i cena na stronie producenta 15 zł jak dobrze że dałam tylko 5 zł uuufff....

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz