wtorek, lipca 10, 2018

Maska - ŻEL ! Czeskie kosmetyki na POLSKIM RYNKU !

Maska - Żel ! Czeskie kosmetyki na POLSKIM RYNKU !






Hej Moje Słoneczka Kochane ! 💕 
Jak tam u Was ? Co porabiacie w piękny Lipiec ? 💋

Ja dziś przychodzę do Was z kolejną krótką recenzją tym razem powiem Wam kilka słów o czeskim kosmetyku.

Powiem Wam że z kosmetykami już tej firmy się spotkałam,nawet miałam okazje współoracować z nią.
Bardzo lubie ich kosmetyki i cieszę się że zaczynają być dostępne na polskim rynku ! 




Żel - maska znajduję się w plastikowym pudełeczku,posiada pompkę więc plus za to że łatwo możn wydobyć tyle ile się chce produktu.

Opis CONTROL GEL MASKA


Maska o konsystencji żelu eliminująca nadmiar sebum. Zapobiega powstawaniu trądziku oraz redukuje niedoskonałości skóry. Nowa formuła składników aktywnych przeciwdziała trądziko - twórczym mikroorganizmom, dzięki czemu likwiduje jego objawy. Skóra jest ujednolicona bez jakichkolwiek niedoskonałości. Nadaje świeży i energiczny wygląd. 





Ja używałam tego produktu jako maski.
Dwa razy w tygodniu na noc nakładałam grubszą warstwę kremu 
( żelu ) i po 15 min spłukiwałam.

Po stosowaniu kremu ( żelu / maski ) moja skóra była dobrze oczyszczona,nawilżona,zauważyłam że mam mniej problemów skórnych zwanych np : krostkami czy też " syfkami " szczególnie przed okresem.

Maska dobrze się trzyma ns twarzy oraz dobrze wspłukuje.

Jestem z maski zadowolons,działa i jest wydajna.
Cena ok 50 zł a opakowanie starcza średnio na 2 i pół miesiąca :D
 A przy dobrych wiatrach na 3 miesiące ( stosując 2 x w tygodniu ) także nie jest droga.

Polecam w 100 % !

A Wy znacie czeskie kosmetyki ? 


Stosowanie:

• Jako maska pielęgnacyjna - grubszą warstwę żelu nanieść na oczyszczoną skórę, pozostawić na 15min., następnie zmyć wodą 



• Jako preparat do codziennej pielęgnacji:

(wersja 1) - rano lub wieczorem cienką warstwę żelu nanieść na stonizowaną skórę, a następnie na dzień zastosować krem np.:

2DERM transparent, 2DERM transparent Colour lub Tonujący krem, natomiast wieczorem zalecane jest stosowanie Control

krem 24H.

(wersja 2) - nanieść na skórę grubszą warstwę żelu pozostawić na 15 min., następnie zmyć wodą, stonizować skórę i nanieść

krem.



Kluczowe substancje aktywne: wyciąg z szałwii, arniki i kory dębu.


Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz