sobota, lipca 28, 2018

Plastry kosmetyczne na zrogowaciałe pięty zmiękczają twardą skórę

Plastry kosmetyczne na zrogowaciałe pięty zmiękczają twardą skórę







Plastry kosmetyczne na zrogowaciałe pięty zmiękczają twardą skórę


Hej Moje Słoneczka ! 😎💕 







Plastry  te nam pomagają mieć piękne stopy a szczególnie pięty.
Ja jako tako nie mam problemu z twardymi piętami,gdyż prawie codziennie nakładam różne kremy na stopy,robię maseczki itp.


Ale wiadomo pięty to temat ciężki i lepiej zapobiegać niż potem walczyć ze skorupą.


Plastry są dośc duże,bardzo dobrze się nakładają na pięte oraz trzymają ( ja zakładałam na noc a na to jeszcze skarpetki ubierama bawełniane ).
Moje pięty są miekkie,wygladzone i ładnie się prezentują.
Jestem zadowolona 💕






A Wy czego używacie do stóp ? 



Zmiękczają, nawilżają i regenerują pięty





Plastry nasączone PAPAIN – naturalnym ekstraktem z papai, który stymuluje proces regeneracji naskórka. W połączeniu z innymi naturalnymi składnikami nawilżającymi, takimi jak mocznik, prowitamina B5 i magnez, skutecznie zatrzymują wodę w głębszych warstwach naskórka i dostarczają składników odżywczych, pozostawiając skórę pięt miękką, gładką i elastyczną. Efekty zależą od intensywności zrogowacenia, niekiedy pierwsze efekty widać po jednym zastosowaniu (12 godzin), ale zazwyczaj są one wyraźnie widoczne po kilku dniach regularnego stosowania plastrów.







Składniki aktywne i ich działanie:



PAPAIN – ekstrakt z Papain zmiękcza obumarłe komórki i przyspiesza proces regeneracji naskórka



Gliceryna – wykazuje właściwości higroskopijne, utrzymuje skórę w odpowiednim stopniu nawilżenia



Mocznik – działa silnie nawilżająco, przenika do głębszych warstw naskórka



Prowitamina B5 – łagodzi podrażnienia, nawilża i regeneruje naskórek



Wyciąg z Aloe Vera – działa ściągająco, pobudza proces regeneracji naskórka



Pozdrawiam Ewelina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz