piątek, października 13, 2017

TestMeToo - Presto do mebli drewnianych 72 szt / Presto do lodówek i mikrofali 36 szt.

Presto do mebli drewnianych 72 szt 
Presto do lodówek i mikrofali 36 szt.

TestMeToo







Hej Moje Robaczki ;-) ;-* 

Witam Was w piątek 13 - stego :D 

Kto wierzy  w przesądy ?? :D 

Ja na 15 do pracy ;( ehh 




Dziś kilka słów na temat chusteczek które udało mi się testować dzięki portalowi 

TestMeToo



Na początku napiszę kilka słów o chusteczkach a na koniec ogólne podsumowanie zrobię.


Ściereczki do mebli drewnianych

Ściereczki nawilżane Presto do mebli drewnianych przeznaczone są do czyszczenia mebli drewnianych lakierowanych i z materiałów drewnopodobnych.

Skutecznie usuwają kurz i brud dzięki zawartości niejonowych i amfoterycznych środków powierzchniowo czynnych. Pielęgnują i nabłyszczają drewno oraz ożywiają jego kolor dzięki formule wzbogaconej emulsją oleju silikonowego. Nie pozostawiają smug na czyszczonej powierzchni dzięki zawartości lotnego silikonu.


Nie podrażniają skóry dłoni.


Produkt dostępny w drogeriach, hipermarketach oraz w sklepach tradycyjnych.


55 i 72 szt.




Ściereczki do lodówek i 

mikrofalówek



Ściereczki nawilżane Presto do lodówek i kuchenek mikrofalowych przeznaczone są do codziennego  czyszczenia wnętrza i zewnętrznej części lodówek oraz kuchenek mikrofalowych. Idealne do elementów szklanych, plastikowych i inox. Odświeżają wnętrza pozostawiając przyjemny, cytrusowy zapach. Delikatnie i skutecznie usuwają zabrudzenia (w tym tłuste i lepkie plamy) dzięki specjalnie dobranej kompozycji aktywnych substancji czyszczących. Pozostawiają lśniącą powierzchnię bez smug dzięki zastosowaniu specjalistycznej włókniny i receptury

Produkt dostępny w drogeriach, hipermarketach oraz w sklepach tradycyjnych.


36 szt.



Moja Opinia ! :
A więc tak od około 7 lat używam takich ściereczek .Różnych marek ale przeważnie biedronko-we u mnie królują.Jeśli chodzi o te ściereczki to mam mieszane uczucia.Ściereczki do mebli były bardzo delikatnie nasączone przez co ledwo " myły ".Nie zauważyłam żeby po użyciu ściereczek moje meble były jakieś mega czyste a tym bardziej lśniące.Zapach też mało wyczuwalny.Jak dla mnie dostają 4/10.
Jeśli chodzi o ściereczki do lodówki / mikrofali to tu już jest lepiej,dużo lepiej.Ściereczki ładnie pachną takimi świeżymi kwiatami.Są dobrze nawilżone.Ładnie myją ( radzą sobie szczególnie w mikrofali ) Jedyny minus to taki że są bardzo delikatne.I jak je za mocno wyciągniemy z woreczka ( opakowania ) to się rozwalają,ale idzie to opanować.Także tu daje 9/10.Z tych jestem zadowolona.

Także podsumowując chusteczki / ściereczki są ok.Ale i tak wole te z Biedronki :-)

A jak u Was one się sprawdziły ??
Buziaki ! :* 



Dziękuje za możliwość testów ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz