sobota, kwietnia 02, 2016

Kosmetyki Cztery Pory Roku - najbardziej naturalna pielęgnacja.Cztery Pory Roku odżywka do regeneracji paznokci i skórek 5w1 2ml

Kosmetyki Cztery Pory Roku - najbardziej naturalna pielęgnacja.

Cztery Pory Roku odżywka do regeneracji paznokci i skórek 5w1 2ml
Hej Słoneczka :* 

Mamy już kwiecień cieplej coraz bardziej się robi a ja dalej Wam susze głowę o dbaniu paznokci dłoni itp ;)





Dziś szybki post o genialnej odżywce 5 w 1 :) 






Dziewczyny które czytały mój poprzedni blog wiedzą jakie mam zdanie do rzeczy gdzie jest parę w jednym..ale ta odzywka jest genialna i skradła MOJE SERCE DOSŁOWNIE :) 

 Jak wiecie za 21 dni biorę ślub i dbam o pazurki ile wlezie tym bardziej gdzie mam z nimi problemy...Strasznie się rozdwajały łamały..ale odkąd mam odżywkę moje problemy znikły ...

Moje pazurki stały się mocniejsze nie łamią się 
Pozbyłam się brzydkich skórę wokół pazurków 
Jestem bardzo zadowolona ;) 

Odżywkę łatwo się dozuje gdyż jest w pisaku ;) 
Ładnie pachnie idealnie " naprawia " pazurki






Polecam  5 /5 !

Standardowo dziękuje firmie oraz Monice !

A Wy znacie tą odżywkę ?? 

Jak się u Was sprawdza ?? 

Kilka słów od producenta :



z aktywnym kompleksem 5 naturalnych olejków


Odżywka skutecznie regeneruje słabe i zniszczone paznokcie, a także skórki wokół nich. Innowacyjna formuła z kompleksem 5 naturalnych olejków wzmacnia i uelastycznia płytkę paznokcia, chroniąc ją przed łamaniem i rozdwajaniem. Dzięki  wysokiej koncentracji składników aktywnych kruche i matowe paznokcie stają się gładkie, mocne i błyszczące.  Aplikator zakończony pędzelkiem ułatwia precyzyjne nakładanie preparatu oraz umożliwia delikatny masaż paznokcia oraz skórek, co przyspiesza wnikanie składników aktywnych zawartych w odżywce.


Składniki aktywne:
  •     Olej argonowy – skuteczne regeneruje płytkę paznokcia oraz suche skórki
  •     Olej rycynowy – wzmacnia kruche i łamliwe paznokcie, rozjaśnia przebarwienia i nabłyszcza
  •     Oliwa z oliwek – silnie nawilża i odżywia zniszczone paznokcie i skórki
  •     Olej awokado – wygładza, odżywia, nawilża suche i popękane skórki wokół paznokci
  •     Olej sezamowy – intensywnie zmiękcza twarde skórki wokół paznokci oraz łagodzi podrażnienia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz