czwartek, listopada 30, 2023

minerwa.net - Współpraca Barterowa / Reklama

  minerwa.net - Współpraca Barterowa / Reklama 




Hej Moje Myszki ;) 

Za 2, 5 miesiąca mamy spotkanie blogerek :) A dziś chce Wam pokazać produkty które dostałam w ramach współpracy barterowej od firmy MINERWA.NET . Firma też wsparła nasze spotkanie ale to Wam wrzucę recenzję produktu po spotkaniu blogerek :) Dziś będzie o cudownej emulsji do ciała oraz bardzo fajnej masce / kremie do stóp . 

Od firmy MINERWA.NET dostałam cudowną emulsję do ciała która posiada aż 95 % naturalnych składników , ma też w składzie olej z konopi dzięki czemu bardzo dobrze nawilża moja skórę . Należę do osób którą mają bardzo suchą i wrażliwą skórę dlatego ta emulsja to dla mnie totalnie zbawienie i pozytywne zaskoczenie . Balsam do ciała jest bardzo wydajny , ma świetny skład naturalny , dobrze nawilża skórę . Fajnie ją łagodzi szczególnie się u mnie super sprawdził emulsja po goleniu nóg oraz miejsc intymnych . Balsam używam codziennie 2 razy za dnia rano i wieczorem. Podoba mi się to że balsam szybko się wchłania w naszą skórę i nie brudzi ciuchów . Więc rano szybko możemy się umyć , wsmarować krem ( emulacje / balsam ) w skórę i po 5 minutach możemy się ubierać . Skóra jest dobrze nawilżona ale nie tłusta ! Cena tej emulsji to koszt około 25 zł więc dla mnie super cena ! 

DODATKOWE INFORMACJE : 

TU MOŻECIE JĄ ZAMÓWIĆ -- > EMULSJA DO CIAŁA 

bioNatural Emulsja do ciała nawilżająco - kojąca z olejem konopnym przeznaczona jest dla skóry suchej, wrażliwej, ze skłonnością do podrażnień.

Składniki aktywne:

olej konopny, Hydromanil, masło Shea, kompleks prebiotyczny, proteiny pszeniczne

Efekty:

Wspomaga naturalny mikrobiom skóry, długotrwale nawilża, wzmacnia naturalną florę bakteryjną skóry, łagodzi podrażnienia, chroni przed czynnikami zewnętrznymi, niweluje szorstkość i odczucie swędzenia, przywraca komfort

Sposób użycia:

Niewielką ilość emulsji nanieść na ciało i delikatnie wmasować

Informacje: Testowany dermatologicznie, 95% składników pochodzenia naturalnego

30% Urea Foot Cream 

Zmiękczająco-nawilżający krem do stóp z mocznikiem

Od firmy dostałam też super maskę do stóp która też może być używana jako krem do stóp. Więc fajnie bo dostajemy 2 w 1 . Maska jest z mocznikiem i jest go dość dużo bo aż 30 % . Ja używam maski 2 razy w tygodniu , daje dość dużą ilość kremu na stopy , zakładam stare skarpety ( mam takie właśnie do masek stare grube , mocne skarpety ) i zostawiam na max 20 min. Po tym czasie nadmiar kremu / maski wcieram w stopy .  Ale maski możemy też używać jako kremu , w małej ilości wmasujemy w stopy. Po nałożeniu kremu / maski nasze stopy są mocno nawilżone , wygładzone , pięty są miękkie w dotyku . Podoba mi się to że po nałożeniu maski są super " mokre " ale nie tłuste . Duży plus za dodatek olejku kokosowego oraz witaminy A do składników . Jestem bardzo zadowolona , myślę że opakowanie starczy mi spokojnie na kilka miesięcy intensywnego użytkowania ! 

DODATKOWE INFORMACJE :

Tu możecie ją zamówić -- >  MASKA DO STÓP CLARENA 

Opis produktu:

Zmiękczający i nawilżający krem do bardzo suchej i zrogowaciałej skóry stóp, kolan i łokci. Dzięki 30-procentowemu stężeniu mocznika doskonale nawilża, zmniejsza modzele oraz widocznie odżywia i regeneruje.

Sposób użycia:

Nakładać na oczyszczoną i suchą skórę stóp.



Także Kochani Polecam Wam z całego serca te produkty ! A po spotkaniu wrzucę Wam wpis jak sprawdziło się u mnie serum do włosów które teraz bardzo intensywnie testuje ! 

Was kochani zapraszam na stronę firmy ! 

Mają naprawdę świetny wybór produktów ! 


minerwa.net


https://www.facebook.com/SklepKosmetyczny?ref=tn_tnmn


chemiadomowa.com


https://www.facebook.com/chemiadomowacom


Post postał w ramach współpracy barterowej z firmą MINERWA.NET 

---

Barter

Reklama 

Materiał Reklamowy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz