poniedziałek, listopada 06, 2023

Moja Pielęgnacja Twarzy z firmą ORIENTANA / Prezent

            Moja Pielęgnacja Twarzy z firmą ORIENTANA / Prezent  




Hej Moje Myszki Kochane ;-)

Dziś przychodzę do Was z pielęgnacja twarzy . Wczoraj Wam pisałam o super produktach do włosów firmy ORIENTANA a dziś Wam napiszę kilka słów o produktach do twarzy . Jesień to idealny czas , żeby zadbać o swoją cerę , skórę twarzy szczególnie po dość długim i upalnym lecie jakie mieliśmy ostatnio. 

Od miesiąca używam regularnie 3 produktów z których jestem bardzo zadowolona . 


Raz  - dwa razy w tygodniu robię sobie peeling twarzy peelingiem od ORIENTANA . Jest to peeling naturalny , wegański , który ma świetny skład . Jeśli chodzi o zapach to jest cudowny dość owocowy , ma dość mocno wyczuwalne drobinki pestek   moreli i łupinek orzechów . Produktem super się myje twarz , peeling czuć że jest " mocny " dobrze myje twarz , łatwo wygładza . Twarz jest gładka , nawilżona , martwy naskórek łatwo schodzi. Ładnie czyści naszą twarz za skórników szczególnie to widać na nosie , policzkach czy też brodzie . Plus taki że peeling nie podrażnia mojej skóry a mam dość mocno wrażliwą skórę.  Opakowanie peelingu to mały szklany słoiczek . Ładnie się prezentuje na łaziennej półce . 

Kolejny produkt który u mnie gości codziennie to krem do twarzy Złoty Żeń Szeń . Jest to lekki , bardzo wydajny krem który używam codziennie rano . Krem świetnie wygładza skórę , dobrze ją nawilżana i ma działanie SPF 50 więc super bo dodatkowo nas ochroni przed promieniami UV . Krem jest na tyle fajny , lekki  i szybko się wchłania w naszą skórę , że możemy go używać pod makijaż jako baza . Bardzo się z nimi polubiłam. 

Ostatni produkt jaki wprowadziłam do swojej pielęgnacji skóry twarzy to serum C . Serum znajduję się w szklanej wygodnej butelce i ma fajna dobrej jakości dołączoną do tego pipetkę dzięki czemu łatwo możemy wydobyć odpowiednią ilość produktu którą potrzebujemy . Lubię to serum bo jest lekkie ma w sobie naturalne składniki w tym witaminę C plus morwę . Serum używam o dziwo na noc . Wtedy moja skóra odpoczywa a jednocześnie się regeneruje . Po miesiącu użytkowania serum moja skóra jest gładka , nawilżona oraz ma jednolity kolor . Po zimie jak znalazł takie serum . Serum jest bardzo wydaje myślę że będę go mieć 3 miesiące . 


Także tak się prezentuję ostatnia moja miesięczna kuracja po której widzę mega efekty . Twarz jest dobrze nawilżona , oczyszczona i pięknie nabrała swojego zdrowego koloru .


POLECAM TE PRODUKTY :


PEELING DO TWARZY PAPAJA I ŻEŃ-SZEŃ INDYJSKI



Naturalny peeling do twarzy na bazie wyciągów roślinnych i naturalnych cząsteczek złuszczających, dla cery suchej bądź normalnej. Doskonale złuszcza naskórek, a dzięki olejkom i naturalnym ekstraktom dodatkowo odżywia, pielęgnuje i nawilża skórę. Regularne stosowanie pozwala na utrzymanie gładkiej i miękkiej skóry.

  • peeling do twarzy wegański;
  • bazą peelingu są zmielone elementy roślinne – pestki moreli i łupinki orzecha, dzięki czemu jest przyjazny dla środowiska;
  • zawiera 99.7% naturalnych składników;
  • ekstrakt z papai wybiela przebarwienia, wygładza skórę i nadaje jej zdrowy koloryt, natomiast żeńszeń indyjski działa odmładzająco, odżywczo i regenerująco


Lekki, wegański krem z organicznymi oraz mineralnymi filtrami UV. Zapewnia ultrawysoką ochronę SPF 50+ w szerokim spektrum promieniowania UVA i UVB. Doskonale się wchłania i nie bieli a po aplikacji staje się niewidoczny na skórze. Dzięki zawartości ekstraktów z azjatyckich roślin takich jak żeń-szeń koreański, cytryniec chiński czy kumkwat działa pielęgnacyjnie i przeciwzmarszczkowo. Dodatkowo olej konopny i witamina E odbudowują i wzmacniają barierę skóry. Krem doskonale nawilża i odżywia przez cały dzień, dając efekt zdrowej i promiennej skóry. Zawiera aż 90,1% składników naturalnych. Produkt rekomendowany do każdego rodzaju cery. Idealnie nadaje się pod makijaż. Może być stosowany przez cały rok.

  • chroni przed promieniowaniem UVA i UVB
  • zapewnia ultrawysoką ochronę SPF 50+
  • przeciwdziała powstawaniu przebarwień
  • chroni przed fotostarzeniem
  • regeneruje, nawilża, ujędrnia i odżywia
  • zmniejsza widoczność zmarszczek i wygładza skórę
  • zawiera 90,1% naturalnych składników


Naturalne serum przeznaczone do codziennej pielęgnacji skóry wiotkiej, z naczynkami i przebarwieniami. Dzięki idealnie skomponowanym składnikom aktywnym, serum pomaga w walce z przebarwieniami, nierównościami kolorytu skóry i brakiem elastyczności. Opakowanie z pipetką pozwala dozować odpowiednią ilość produktu w sposób higieniczny.

  • serum wegańskie;
  • utrzymuje optymalny poziom nawilżenia;
  • zawiera 98,6% naturalnych składników;
  • substancja aktywna to Morwa, która rozjaśnia przebarwienia i zapobiega ich powstawaniu, wzbogacona o Witaminę C, zwalczającą wolne rodniki, stymulującą syntezę kolagenu i uszczelniającą naczynia krwionośne

Więc jeśli szukacie pomysłu na prezent na Mikołaja albo Święta to polecam Wam z całego serca sklep i firmę ORIENTANA myślę że każdy znajdzie tam coś dla siebie 

Dziękuje za #prezent w ramach współpracy barterowej .

Do paczki dostałam też 11 próbek które Wam pokazywałam na moim Instastory . Trochu ja użyłam trochu dałam mamie . I mama już po próbkach mówiła że świetne są te produkty . 





A Was kochani zaparzam na stronę firmy ! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz