piątek, grudnia 01, 2023

Hristina.pl- e-shop z kosmetykami naturalnymi / REKLAMA / MATERIAŁ REKLAMOWY


Hristina.pl- e-shop z kosmetykami naturalnymi





Hej Moi Kochani :)

Jeśli szukacie super prezentu na Mikołaja albo pod choinkę ( święta bożego narodzenia tuż tuż ) to polecam Wam stronę sklepu internetowego  Hristina.pl gdzie możecie zakupić naturalne kosmetyki , bardzo wydaje o cudownych zapachu oraz co najważniejsze firma Hristina.pl nie testuje swoich produktów na zwierzętach ! A to dla mnie bardzo ważne . Firma dała możliwość wyboru produktów i powiem Wam że przez długi czas nie mogłam się zdecydować co chce ale w końcu wybrałam :) Firma Hristina.pl jest mi bardzo dobrze znana , kilka razy już pisałam o nich na swoim blogu.  Tym razem przez ostatnie prawie 2 miesiące testowałam ja oraz mój mąż :) Zapraszam na mojego IG tam są wszystkie zdjęcia ! Zapraszam też do komentowania i pozostawienia lików :) 






Zacznę od produktu który jeszcze nam służył po wyjściu na polu ,lesie . 

Jak wiecie dużo jeździmy , zwiedzamy , chodzimy do lasu , góry itp . A komary jak na złość jeszcze z 3 - 4 tygodnie temu były złośliwe w lesie . Dlatego cieszę się że mogłam przetestować bardzo fajny naturalny ekstra ziołowy z nutą lawendy , zielonej herbaty z rozmarynem który jest bardzo wydajny , najmocniejszą nutą zapachową jednak zdecydowanie jest lawenda . Produkt jest bardzo wydajny , nie brudzi ciuchów , fajnie to że działa , komary były zdecydowanie mniej aktywne i tak nas omijały w lesie. Z daleka też lekko spryskałam smycz Mimi ( mojego psa ) i koło niej też było zdecydowanie mniej komarów . Ten produkt będzie świetny na wiosnę i lato !  Cena to 64 zł  . Cena wysoka ale produkt bardzo wydajny i działa. Więcej Wam powiem o nim w okresie wiosennym :) 


OPIS PRODUKTU : 

W pełni naturalna receptura odpowiednia dla każdego członka rodziny – z lawendą, zieloną herbatą i rozmarynem. Odstrasza latające owady, nie podrażnia naskórka, ma przyjemny zapach. Sposób użycia: Produkt bezpieczny dla całej rodziny, neutralny dla skóry; najbardziej wydajny kiedy skóra lub odzież została spryskana z odległości 15 cm.
 

SKŁAD: WODA, GERANIOL, OLEJ Z LAWENDY, MIĘTA PIEPRZOWA, OLEJ Z GOŹDZIKOWCA KORZENNEGO, OLEJ Z ROZMARYNU, EKSTRAKT Z ZIELONEJ HERBATY

Naturalny dezodorant rollon w kremie white freshness 50 ml

Ten produkt zamówiłam dla mojego męża. Bardzo mu przypadł go gustu. Jest to naturalny dezodorant rollon w kremie . Produkt nie uczula , dobrze się rozprowadza po skórze ( pod pachami ) Utrzymuje dość długo świeży zapach pod pachami . Produkt nie powoduję brudzenia ciuchów , nie ma po nim żółtych plam ani białych na ciuchach. Produkt szybko się wchłania w skórę i skórą jest gładka , nawilżona ale jednocześnie odświeżona . Mąż jest zadowolony . Kosz takiego produktu to 38 zł wystarczy męża zdaniem na 2 miesiące użytkowania . Mąż używa 2 razy za dnia .


OPIS PRODUKTU : 

Naturalny dezodorant ma doskonałe właściwości antyoksydacyjne oraz antyseptyczne. Zawiera olejki esencjonalne. Po użyciu Twoja skóra będzie pięknie pachnieć i również samopoczucie będzie lepsze.

Stosowanie: Przed użyciem obrócić dezodorant dnem do góry i delikatnie ścisnąć z obu stron. Żel łatwiej rozprowadzi się na kulce. Nanieść na czystą i suchą skórę. 

SKŁAD: OLEJ KOKOSOWY, MASŁO KAKAOWE, MARANTA W PROSZKU, SODA OCZYSZCZONA, EKSTRAKT Z LIŚCI ALOESU, WOSK CANDELILLA, EKSTRAKT Z KORZENIA RZODKWI, OLEJEK ETERYCZNY Z ZIELONEJ HERBATY, OLEJEK ETERYCZNY Z WETIWERII PACHNĄCEJ


Kolejny produkt który wybrałam to cudowny zestaw kosmetyków pięknie zapakowanych w których mamy aż 4 różne produkty . Ja wybrałam zestaw o cudownym zapachu kremowego jogurtu. Bardzo ciekawy jest to zapach i powiem Wam że po raz pierwszy raz spotkałam się z takim zapachem . Zestaw kosztuje 127 zł i uważam że jest to świetna cena za taką ilość super produktów !  


W zestawie znajduję się :


ŻEL POD PRYSZNIC DO CIAŁA I WŁOSÓW JOGURT BUŁGARSKI - Jest to żel pod prysznic ale używałam go też jako płyn do wanny bo super się pieni.  Żelem możemy myć nie tylko ciało ale też włosy więc fajnie bo mamy 2 w 1 . Lubię takie produkty jeśli działają a tu działa. Żel dobrze myje ciało , nawilża je , wygładza , zostawia fajny zapach na skórze . Włosy też dobrze są domyte , nie mam żadnych skutków ubocznych więc super . Włosy łatwo można rozczesać . Żel jest wydajny , ma ciekawy zapach . Fajnie się pieni . Ja jestem mega zadowolona ! 

OPIS PRODUKTU :

Żel pod prysznic został przygotowany według specjalnej receptury z jogurtem bułgarskim, który dobrze regeneruje skórę. Również ją odświeża i zapewnia codzienne nawilżenie. 

Stosowanie: Stosować na całe ciało. Nanieść niewielką ilość pod prysznicem na mokre ciało i masować, dopóki peeling nie zacznie się pienić. Następnie spłukać wodą. Zalecamy stosować dwa razy w tygodniu. 

Delikatne osady nie stanowią wady produktu.
Kosmetyki są naturalne i nie użyto w nich żadnych stabilizatorów. 

SKŁAD: WODA, OLEJ SEZAMOWY, OLEJEK JOJOBA, EKSTRAKT Z MYDLNICY LEKARSKIEJ, MASŁO Z AWOKADO, EKSTRAKT Z ALOESU, JOGURT, PANTENOL, EKSTRAKT Z NAGIETKA, WOSK PSZCZELI


MLECZKO DO CIAŁA JOGURT BUŁGARSKI - To mleczko tak pachnie że masz ochotę go zjeść dosłownie ! Pachnie jak świeży jogurt , powiem Wam że ten zapach jest naprawdę bardzo ciekawy . Mleczko jest bardzo delikatne , wydaje , dobrze się nakłada na skórę i dobrze się rozsmarowywane na ciele . Mleczko szybko się wchłania w skórę , nie uczula , nie brudzi ciuchów. Używam mleczka 2 razy za dnia rano i wieczorem .

OPIS PRODUKTU : 

Mleczko do ciała głęboko nawilżające, regeneracyjne wzbogacone o wyciąg z jogurtu bułgarskiego. Odmładza i wzmacnia skórę oraz ją odżywia i nawilża. Już po pierwszej aplikacji Twoje ciało będzie mieć elastyczną i gładką skórę. Delikatna codzienna pielęgnacja twojego ciała. 

Stosowanie: Nanieść na suchą i czystą skórę. 

SKŁAD:  WODA, OLEJ MIGDAŁOWY, OLEJEK JOJOBA, MASŁO SHEA, MASŁO Z AWOKADO, EKSTRAKT Z ALOESU, OLEJ Z PESTEK WINOGRON, JOGURT, KOLAGEN, ELASTYN, OCTAN TOKOFERYLU, ALANTOINA, WOSK PSZCZELI 


PEELING DO CIAŁA NA BAZIE SOLI MORSKIEJ JOGURT BUŁGARSKI - Wszyscy co mnie znają wiedzą że kocham peeling ! Każdy peeling ! Ten peeling jest kremowy , bardzo delikatny . Używam go dwa razy w tygodniu . Peeling dobrze się nakłada na skórę , dobrze pieni na skórze . Po prawie 2 miesiącach użytkowania widzę że moja skóra jest nawilżona , wygładzona , ma mniej widoczny cellulit. Jestem zachwycona tym peelingiem ! 

OPIS PRODUKTU : 

Odżywczy peeling do ciała ma przyjemną kremową konsystencję. Łatwo się pieni, wygładza skórę i dodaje energii. Delikatnie usuwa obumarłe komórki naskórka i pozostawia skórę jedwabiście gładką i młodzieńczą.

Stosowanie: Zastosuj na całe ciało. Pod prysznicem nanieść niewielką ilość na mokre ciało i rozetrzeć. Powoli i delikatnie masować, dopóki nie zacznie się pienić. Następnie spłukać wodą. Zalecamy stosować dwa razy w tygodniu. 

SKŁAD:  SÓL MORSKA, OLEJ SEZAMOWY, OLEJEK JOJOBA, MASŁO SHEA, EKSTRAKT Z MYDLNICY LEKARSKIEJ, MASŁO Z AWOKADO, EKSTRAKT Z ALOESU, PUDER JOGURTOWY, PANTENOL, OCTAN TOKOFERYLU, EKSTRAKT Z NAGIETKA, WOSK PSZCZELI 


KREM DO RĄK I STÓP JOGURT BUŁGARSKI - Krem który możemy używać do dłoni oraz do stóp lubie takie połączenie ! Zapach cudowny który się utrzymuje cały dzień na skórze . Krem nosze w torebce , używam go tak co 3 h bo ja jestem z tych co lubią " mokre " racę ! Na stopy go nie używam bo mam inną maskę do stóp którą testuje . Ale do rąk go polecam ! 


OPIS PRODUKTU : 

Krem wygładza i chroni skórę przed słońcem, wiatrem i zimnem. Dzięki swojemu bogatemu składu jest idealny do stosowania do rąk i stóp. Odżywia i głęboko nawilża. 

Stosowanie: Nanieść na suchą i czystą skórę. 

SKŁAD: WODA, OLEJ MIGDAŁOWY, OLEJ Z MORELI, MASŁO KAKAOWE, MASŁO Z AWOKADO, ELASTYN, JOGURT, EKSTRAKT Z NAGIETKA, WOSK PSZCZELI


PODSUMOWNIE : 


Jak widzicie produkty firmy Hristina.pl- e-shop z kosmetykami naturalnymi  są mega wydajne , mają naturalne składy , ciekawe zapachy Ceny też są ok . Także polecam Wam bo naprawdę warto ! Są to świetne propozycje dla siebie ale też dla naszych znajomych / rodziny na prezent. Znajdziecie tam też produkty dla dzieci , mężczyzna ale też dla naszych pupili ! 


Warto dodać że firma Hristina.pl - e-shop z kosmetykami naturalnymi mówi że : 

" Skład naszych produktów jest kompletny. Każdy produkt jest zarejestrowany w CPNP i jest poddawany kontroli przez Państwową Inspekcję Sanitarną. Kosmetyki nie były testowane na zwierzętach " 


ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY : 


https://www.hristina.pl/


FACEBOOK FIRMY 


Firma podarowała nam produkty na spotkanie blogerek które odbędzie się w Lutym ale paczki doszły do nas przed spotkaniem ! 

Dziękujemy za #prezenty #Spotkanieblogerek #Reklama #bater


--------

Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz