środa, listopada 29, 2023

Skincyclopedia / Milton - Materiał Reklamowy / Współpraca

 Skincyclopedia / Milton - Materiał Reklamowy / Współpraca  


Hej Moje Myszki ;) 

Jak wicie z mojego IG jakiś czas temu dostałam cudowną paczkę w ramach testów ( współpracy reklamowej ) z firmą

 Skincyclopedia ( Milton CDI  ) 

Firma MILTON CDI jest mi znana bo miałam okazje testować produkty dla naszej MiMi z oferty .A tym razem produkty są dla mnie .

Na moim Instastory już Wam o nich trochu mówiłam ale dziś Wam dosłownie jeszcze na blogu opisze co i jak . 

Do testów otrzymałam + kilka słów ode mnie i co najważniejsze kilka słów o pierwszym wrażeniu . Bo wiadomo że pierwsze wrażenie jest najważniejsze ! 




🧡 Balsam do Ust z 1 % Witaminą C - Moje pierwsze wrażenie jak otwarłam , to zapach jaki się mi uwolnił z opakowania , bardzo słodki lekki. Jest to lekki balsam do ust , bardzo wydajny , lekki tłusty ale super wygląda na ustach . Balsam ma piękny zapach , pachnie mocno owocowo . W smaku już nie jest takie dobre . Balsam dobrze się sprawdza w te dni jakie mamy teraz. Usta są gładkie , dobrze nawilżone . 



🖤 Balsam do Ciała z 5 % kompleksem ujędrniającym z matrixyl , kofeiną i skwalanem oraz złotymi drobinkami - Moje pierwsze wrażenie jak otwarłam to znów zapach. Cudowny mocno czekoladowy , który mnie bardzo zachwycił .  Jest to mój ulubieniec ! Balsam jest bardzo wydajny , ma lekko kremowy kolor , drobinki złota i pachnie obłędnie czekoladą ! Skóra po balsami jest gładka , nawilżona , pachnąca i do tego pięknie się świeci. Balsam jest bardzo wydajny , smaruje nim całe ciało. Balsam dość szybko się wchłania , nie brudzi ciuchów . Fajna propozycja na cały rok . Musi pięknie podkreślać opaleniźnie . Muszę go w lecie kupić ! 


🖤 Łagodnie złuszczające serum do twarzy z kwasem migdałowym i polihydroksylowym oraz węglem aktywnym -  Moje pierwsze wrażenie to to że jest czarny produkt ! Wow zrobiło to na mnie totalne wrażanie , bo czarnego serum nigdy nie miałam .I byłam ciekawa jak on będzie wyglądać na skórze twarzy. Zaskoczyło mnie to że jest  fajne lekkie serum , o kolorze czarnym , które nie barwi twarzy / skóry . Serum jest wydajne, łatwo się go aplikuje . Po 3 u życiach widać już poprawę cery oraz kolorytu skóry . Serum dziła szczególnie świetnie w okolicach nosa i brody. Dobrze radzi sobie z zaskórnikami i porami. Nie pachnie , nie zapycha. Używałam go na noc . I jestem naprawdę miło zaskoczona .

 
💗 Maseczka w płachcie do nocnego peelingu twarzy z kwasami glikolowym , mlekowym , migdałowym i polihydroksylowym-
   Pierwsze wrażenie wow super płat jak otwarłąm , duży , mocno nawilżony . Cudowna maska , dość duży płat , dobrze nawilżona ( mokra ) Jest to maska w płacie do nocnego peelingu , jest to dla mnie nowość ale bardzo ciekawa . Super się sprawdziła przed większym wyjściem , po ciężkiej nocy . Maska założyłam na noc na 15 min , resztę produkty wsmarowałam w twarz . Maska dobrze nawilża , działa na moje zaskórniki , jest mocno nawilżająca. Ciekawy produkt. Kupie więcej i będę regularnie stosować . Bo są fajne efekty . 



💗 Hydrożelowe plastry pod oczy z retinolem , skwalanem , kwasem hialuronowym i kolagenem -Moje pierwsze wrażenie to to że płatki po otwaciu były bardzo miękkie w dotyku , zime ( bo zawsze trzymam takie płatki w lodówce ) i to że dobrze się nałożyły pod oczy. Świetne lekkie żelowe płatki o fajnym różowym kolorze , które super się u mnie sprawdziły po ciężkiej nocy . Żelowe płatki są wygodne w użyciu , dobrze się nakłada je na twarz . Nie uczulają i nie podrażniają . Skóra wokół oka jest nawilżona i napięta . Fajne płatki ratujące nas przed wyjściem . Płatki trzymamy20 min pod okiem , resztę produktu wsmarujemy w twarz . 


Podsumowując wszystkie produkty od Skincyclopedia się u mnie świetnie sprawdziły . Każdy kosmetyk jest bardzo wydajny ,fajnie działa ,widać efekty . Jestem bardzo zadowolona z tych produktów . Będę chętnie wracać do tych produktów :) 

Informacje o marce


● Skincyclopedia to marka oferująca profesjonalne serum do twarzy z najwyższą zawartością składników
aktywnych


● Żadna inna marka serum w Polsce nie ma serum z tak wysokim stężeniem składników, np. Witamina C
aż 20%, retinol 1%


● Na każdym opakowaniu jest podane z przodu ile % danego składnika się znajduje w danym serum.


● Marka zdobyła prestiżowy tytuł Perły Kosmetyczne 2022 w Polsce za najlepszą markę serum w Polsce.


● Marka dostępna w drogeriach stacjonarnych: Hebe, Kontigo w całej Polsce, oraz w wielu najlepszych
drogeriach online tj; Douglas.pl. makeup.pl, empik.pl, e-zebra i wielu innych


Zapraszam też Was na stronę firmy :

https://skincyclopedia.com.pl/

https://www.instagram.com/skincyclopediapolska/

https://www.facebook.com/SkincyclopediaPolska

https://miltoncdi.com/


Produkty możecie kupić tu :

HEBE.PL @hebe.polska

Douglas.pl @douglas_polska

Makeup.pl @wwwmakeuppl

Kontigo.pl @kontigo

Empik.pl @empikcom

E-zebra.pl @ezebrapl

Znacie jakiś produkt ?

A może Was coś zaciekawiło ?

------------

#serum #skincyclopedia #hebe #makeuppl #ezebra #kontigo #empik #testowanedermatologicznie
#skóra #zerowaste #skincare

REKLAMA , MATERIAŁ REKLAMOWY
KLUB EKSPERTEK KOSMETYCZNYCH MILTON


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz