niedziela, maja 08, 2022

ISANA Aromaterapia aromatyczny żel pod prysznic Równowaga Wewnętrzna

 ISANA 

Aromaterapia aromatyczny żel pod prysznic Równowaga Wewnętrzna

                        

Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś kolejny szybki post. Tym razem będzie o żelu pod prysznic z Rossmana który kupiłam z 2 miesiące temu . 


Bardzo fajny żel pod prysznic ,o ciekawym kwaśnym cytrynowym zapachu, który dość długo unosi się w powietrzu. Zapach zostaje też długo na skórze. Ten zapach to taka świeża wyciśniętą cytryna . Chyba pierwszy raz miałam okazję używać żelu o takim ciekawym zapachu . Żel jest bardzo ale to bardzo wydajny, gęsty .Kupiłam go w Rossmanie za jakieś 6 zł. Żel fajnie sprawdza się szczególnie rano bo jest bardzo orzeźwiający. Zauważyłam że żel dobrze myje ,bardzo delikatnie się pieni . Skóra po nim jest czysta ,gładka i bardzo świeżo pachnie .Lubię go szczególnie za ten zapach cytryny. Kolor żelu też jest taki inny bo zielony . Wiem że są też inne zapachy . Mam zamiar je wypróbować.

Isana Aromaterapia aromatyczny żel pod prysznic równowaga wewnętrzna. Eukaliptus & cytryna.

Z naturalnymi olejkami eterycznymi. Produkt odpowiedni dla wegan.

Aromatyczny żel pod prysznic Isana równowaga wewnętrzna pozwala Ci na rozpoczęcie dnia w atmosferze relaksu. Podaruj sobie witalizujące chwile w Spa. Orzeźwiający zapach eukaliptusa, cytryny i wybranych olejków eterycznych powoduje przyjemną świeżość i równowagę pomiędzy ciałem i duszą.


A Wy używacie produktów ISANA ? 

1 komentarz: