niedziela, maja 15, 2022

Isana, Mydło kuchenne o zapachu pomarańczy i tymianku

Isana, Mydło kuchenne o zapachu pomarańczy i tymianku



Hej Moje Myszki Kochane . 

Brak chęci i czasu na pisanie na blogu , ale od czasu do czasu jakieś wpisu tu będą się pojawiać.
Co tam słychać u Was ? 
Dziś przychodzę do Was z kolejną małą i szybką recenzją kosmetyków tym razem kosmetykiem kuchennym .


Kupiłam w Rossmanie za jakieś 4 zł i powiem Wam szczerze że kupiłam po raz pierwszy mydło kuchenne ... I sama się zastanawiam czemu tak późno odkryłam takie mydło ... Mydło pachnie świeżą pomarańcza niby z tymiankiem ale tego tymianku nie czuje . Do tego mydło jest mega ,ale naprawdę mega wydaje . Super myje ręce, odświeża i zabija zapach nawet ryby . Mydło ogólnie ładnie się prezentuje w kuchni, mega się pieni. Naprawdę wystarczy kropla na umycie rąk. 

Zauważyłam że też fajnie działa na tłuszcze . Nie myłam nic naczyń ale kiedyś spadło mi na patelnię kilka kropel i lepiej mydło zadziałało niż płyn do mycia naczyń. Miło się zaskoczyłam. Szczerze nie znam się nie składach i nie wiem czy mogę nim myć naczynia ale muszę poszukać . Będę wracać do tego mydła. Osobiście polecam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz