wtorek, maja 03, 2022

SOLFINE SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW / SOLFINE CARE HAIR LOSS AMPUŁKI PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW - Recenzja / Face and Look

SOLFINE SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW /  

SOLFINE CARE HAIR LOSS AMPUŁKI PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW 

Recenzja / Face and Look 



Hej Moje Myszki :)

Mamy Maj :)

 Jutro mam komunie mojego najmłodszego brata , także dziś czeka mnie wizyta u mamy i pomoc w organizacji przyjęcia :)

Dziś w nocy napisze Wam dosłownie kilka słów na temat produktów które miałam okazje testować dzięki uprzejmości portalu FACE & LOOK .

Do testów dostałam szampon i ampułki przeciw wypadaniu włosów.

Zaczniemy od szamponu .

Szampon znajduję się w pięknym ,ładnym opakowaniu , z prostą etykietą . Cena szamponu waha się od 40 do 80 zł  w zależności od sklepu za pojemność 350 ml . Pierwsze co nam się wrzuca w oczy to na pewność wydajność szamponu . Szampon używałam do tej pory 3 razy w tygodniu i spokojnie taka butelka 350 ml mi starczyła na ten okres a mam jeszcze z 100 ml .Teraz kupie jeszcze jedną butelkę i będę myć włosy raz w tygodniu - dla potrzymania efektu . Swoje pierwsze efekty zauważyłam dopiero po okresie 5 myć . Włosy z każdym myciem stawały się mocniejsze , zaczęły mniej wychodzić , zauważyłam też poprawę końcówek , gdyż zaczęły mnie się rozdwajać oraz co najważniejsze przestały się " puszyć " co mnie bardzo zaskoczyło .  Do tego zauważyłam że szampon dobrze oczyszczał włosy ale też skórę głowy , nawilżał włosy. Cieszę się że nie miałam żadnych skutków ubocznych jak np łupież. Szczerze mam bardzo wrażliwą skórę głowy i czasem zmiana szamponu źle się dla mnie kończy.  Tu na szczęście wszystko było w porządku . Mogę śmiało stwierdzić że szampon skutecznie radzi sobie z wypadaniem włosów , łatwo je rozczesać , włosy są miękkie i ładnie się prezentują . Jestem bardzo zadowolona. Tym bardziej gdzie można czasem szampon dostać na naprawdę fajnej promocji i kupić go za grosze. 


Szampon przeciw wypadaniu włosów Care Hair Loss marki Solfine 

To produkt profesjonalny,
który może być stosowany w salonach fryzjerskich.
Znakomicie sprawdza się również w warunkach domowych.
Wyróżnia się starannie dobranym składem, który jest w stu procentach bezpieczny dla użytkownika.
Kosmetyk nie podrażnia skóry głowy, ani nie obciąża fryzury.
Właściwości regeneracyjne zmniejszają intensywność wypadania włosów.
Związki odżywcze pozytywnie oddziałują na ich cebulki, dzięki czemu już po kilku tygodniach systematycznego stosowania można zauważyć znaczącą różnicę. 


SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW CARE HAIR LOSS

 POPRAWIAJĄCY KRĄŻENIE SKÓRY GŁOWY

Za nadmierne wypadanie włosów odpowiada wiele czynników.
Bardzo często winna jest niewłaściwa pielęgnacja.
Szampan przeciwdziałający wypadaniu włosów Care Hair Loss od Solfine poprawia krążenie skóry głowy,
a także wspomaga dotlenienie cebulek włosowych.
Efektem tego jest dogłębne wzmocnienie kosmyków - od nasady, aż po same końce.
Składniki aktywne zmniejszają ich podatność na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych oraz uszkodzenia mechaniczne.
Kosmetyk rewitalizuje włosy przy skalpie, a tym samym wspomaga utrzymanie naturalnej równowagi.

NADAJĄCY OBJĘTOŚCI SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW

 MARKI SOLFINE


Szampon przeciw wypadaniu włosów Care Hair Loss marki Solfine doskonale sprawdzi się w przypadku cienkich, pozbawionych życia kosmyków.
Kosmetyk dodaje objętości, a także odbija włosy u nasady.
W jego składzie można znaleźć składniki nawilżające oraz wygładzające pasma,
jednak nie trzeba obawiać się obciążenia lub przetłuszczenia fryzury.

Pojemność: 350ml


AMUŁKI :


Ampułki znajdują się w opakowaniu pakowane po 12 sztuk , każda ma pojemność 6 ml . Kapsułki łatwo się aplikuję na skórę głowy. Osobiście używałam 1 kapsułkę raz w tygodniu ( dla mnie to odpowiednia ilość ) Podczas działania płynu z kapsułki mamy trochu ciepło na skórze głowy ale jest to przyjemne uczucie , które nie podrażnia , nie powoduje łupieżu. Można dodatkowo podczas aplikacji zrobić masaż który dodatkowo pobudzi krążenie krwi i przy okazji cebulki włosowe . Kapsułki używamy po myciu włosów , możemy zrobić fryzurę i iść np do pracy bo kapsułki nie przetłuszczają włosów  . Po użyciu tych 12 kapsułek ( czyli jednego opakowania ) zauważyłam dość dobra poprawę włosów , włosy niej wychodzą , są mocniejsze i zdecydowanie szybciej rosną ( efekt masażu ) Kapsułki / Ampułki kosztują między 40 a 70 zł  w zależności od sklepu . Są warte swojej uwagi. Warto je poznać . Ale trzeba uważać bo niestety u mnie wyszła alergia ! Na szczęście po 3 godzinach zeszła . Ale była to uciążliwa alergia bo za każdym razem miałam zaczerwienione okolice szyi . Czy je kupie ? Powiem tak , poprawa jest , ale uczulenie też więc niestety ich nie kupie ponownie ;( Gdyby nie uczulenie to był chętnie do nich wracała . P.S - Relacja z użycia większej ilości po większym czasie . Ampułki same w sobie nie uczulają . Ja wymieszam ampułki i szampon dochodzi do reakcji uczuleniowej. Ale jak używam ampułek bez szamponu nic się nie dzieje . Więc zmiana zdania . Będę ampułki kupować :) 

SOLFINE HAIR LOSS LOTION

 Ampułki przeciw wypadaniu włosów 12 x 6ml

Lotion do włosów zawierający kwas hialuronowy, aminokwasy keratynowe i glikoproteiny; wzbogacony kompleksem witamin (B5, B6, PP) i kompleksem przeciwutleniaczy na bazie ekstraktu z pestek winogron i witaminy E; zawiera także ekstrakt z wanilii, olejki eteryczne z lawendy i rozmarynu oraz mentol. Odżywia i uelastycznia korzenie włosów, rewitalizując skórę głowy i regulując wydzielanie łoju. Idealny w okresach wzmożonego wypadania włosów, aby wzmocnić je u nasady. Produkt do użytku profesjonalnego.

  • Dwufazowa pielęgnacja włosów zniszczonych, bez spłukiwania;
  • Intensywnie odbudowuje;
  • Wzbogacony kompleksem witamin B5, B6 i PP;
  • Zawiera także ekstrakt z wanilii, olejki eteryczne z lawendy i rozmarynu oraz mentolidealny w okresach wzmożonego wypadania włosów.

Sposób użycia:

Otwieranie fiolki:

  1. Nałożyć gumowy aplikator na górną części fiolki i odgiąć, aby odłamać fiolkę na wysokości zwężenia
  2. Wyjąć odłamany fragment fiolki z aplikatora
  3. Ponownie włożyć aplikator do otwartej fiolki, wyjąć dozownik i rozpocząć nakładanie

Zastosowanie:

  • Dla większej skuteczności i kosmetycznego efektu zabiegu zalecamy stosowanie lotionu po użyciu produktów Hair Loss Shampoo i Scalp Treatment, nakładając go na oczyszczoną skórę głowy
  • Całą zawartość fiolki nanieść równomiernie na skórę głowy, używając dozownika do robienia przedziałków
  • Rozprowadzać kropla po kropli wzdłuż przedziałka, wcierając opuszkami palców, aby uniknąć marnowania produktu lub przypadkowego dostania się produktu do oczu
  • Po aplikacji wykonać energetyzujący masaż opuszkami palców, wmasowując preparat okrężnymi ruchami aż do całkowitego wchłonięcia
  • Ułożyć fryzurę jak zwykle

Częstotliwość stosowania: Zalecamy stosowanie codziennie lub co drugi dzień przez cały okres wzmożonego wypadania włosów. W razie potrzeby powtórzyć.

Pojemność: 12 x 6ml

=====

Także tak się prezentują produkty które miałam okazję testować . 

A Wy znacie te produkty ?

Dziękuje FACE & LOOK za możliwość poznania nowości dla mnie nowości 

=== 

#REKLAMA 

1 komentarz: