piątek, marca 18, 2022

Sałatka Jarzynowa z Produktami Firmy MORYŃ - Przepis / Reklama

 Sałatka Jarzynowa z Produktami Firmy MORYŃ - Przepis / Reklama 


Hej Moje Myszki ;-)

Dziś przychodzę do Was z przepisem na moją sałatką jarzynową :-)

Sałatka jarzynowa każdy robi po swojemu i ja też :)

Jak chcecie łapcie przepis na Sałatkę Jarzynową Według Evi ;)

Przepis :

# 5 ugotowane jajka ( 3 do sałatki , 2 dekoracja ) 

# 3 marchewki 

# 3 średniej wielkości ziemniaki 

# 2 korzenie pietruszki 

# 1 puszka kukurydzy 

# 1 puszka groszku 

# 4 OGÓRKI DWORSKIE  w octowej zalewnie od firmy MORYŃ

# 1 duża cebula 

# zielona pietruszka , koperek do posypania 

# 3 buraczki marynowane od firmy MORYŃ 

# 2 łyżki majonezu 

# 2 łyżki śmietany

# 1 duża łyżka ostrej musztardy 

# pieprz , sól 

A więc tak marchewkę , ziemniaki , pietruszkę ( korzeń ) i 5 jajek gotujemy . Później jak warzywa wystygną to obieramy i kroimy w drobną kostkę ( 2 jajka zostawiamy do dekoracji sałatki ) do pokrojonych ugotowanych warzy dodajemy drobno pokrojoną cebulę , ogórki dworskie , odsączoną kukurydzę i groszek . Mieszamy dodajemy przyprawy majonez , śmietanę i musztardę . Mieszamy , wkładamy do miski i dekorujemy . U mnie dekoracja to posiekana zielona pietruszka , koperek , 2 jajka i buraczki marynowane od firmy MORYŃ.


Gotowe ;) Taki mój przepis :) 

Sałatka mega pyszna wyszła  ! 

Dziękuje firmie MORYŃ za możliwość testowania ciekawych przetworów .

A Wy lubicie sałatkę jarzynową ?

---

# reklama #wpissponsorowany



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz