poniedziałek, marca 14, 2022

Moryń – Od lat smaczne i zdrowe produkty na Twoim stole ! - Łazanki Z Kapusty Kiszonej

 

Moryń – Od lat smaczne i zdrowe produkty na Twoim stole ! 

Łazanki Z Kapusty Kiszonej 


Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z przepisem na szybki obiad . 

Łazanki z kapustą kiszoną :) 


#współpraca

Moje " łazanki " z firmą @moryntradycjasmaku

Łapcie przepis na łazanki Evi :

🥬 Słoik kapusty kiszonej u mnie od @moryntradycjasmaku

🥬 Kiełbasa 2 laski, u mnie szlachecka

🥓 Boczek 30 dkg

🥬 Dowolny makaron u mnie kolorowe świderki

🧅 2 cebulę

🍄250 g pieczarek

🌿 Zielona pietruszka , koperek

🧂Przyprawy sól ,pieprz

🧈 2 łyżki masła



Kapustę kroimy na mniejsze kawałki, gotujemy ja około 20 min na średnim ogniu, pod przykryciem. Odcedzamy . Między czasie gotujemy makaron według instrukcji na opakowaniu . Odcedzamy, przelewamy zimną wodą i odstawiamy na bok .




I robimy " farsz " na maśle podsmażany cebulę, boczek, kiełbasę około 10 min , następnie dodajemy pieczarki i smażymy jeszcze z 10 min ,potem dostajemy ugotowaną kapustę i przyprawy smażymy wszystko razem z 5 min , następnie dodajemy makaron . I jeszcze wszystko razem smażymy z 10 min na małym ogniu . Doprawiamy , posypujemy zieleniną i gotowe . Takie " łazanki " według Evi .

Smacznego 🧡


A Wy robicie łazanki z kapusty kiszonej ?

Dziękuję @moryntradycjasmaku za wysłanie produktów do testowania .

A Wy robicie takie łazanki ? 

Lubicie Kapustę Kiszoną ? 

----

#łazanki #łazankizkapustą #łazankizpieczarkami #lazankiwedlugevi#łazankizkapustakiszona #kapustakiszona #moryń #moryntradycjasmaku #gotujemyzmoryn #postsponsorowany #wpissponsorowany #evi#eviwkuchni#reklama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz