niedziela, marca 13, 2022

Pomysł na szybkie niedzielne śniadanie z produktami MORYŃ

 Pomysł na szybkie niedzielne śniadanie z produktami MORYŃ 

Hej Moje Myszki ;) 

Witam się z Wami w niedzielny poranek :)

Mój mąż zawsze 2 weekendy pracuje ale dwa ma wolne i wtedy mamy więcej czasu żeby przygotować pyszne śniadanie dla naszej dwójki ;) 



Tym razem zrobiłam taką szybką deskę smakołyków ;)

Na mojej drewnianej desce znalazły się :

* 2 jajka z dodatkiem chrzanu firmy MORYŃ

* 3 ogórki konserwowe w zalewnie octu jabłkowego firmy MORYŃ

* 1 pomidor 

* 3 rzodkiewki 

* Resztka papryki żółtej

* przyprawy sól , pieprz 

Jeśli chodzi o krojenie produktów to już dowolna technika .Ważne żeby było ładnie , kolorowo i smacznie :) W końcu oczami też jemy  . 

Musze Wam powiedzieć że ogórki są mega pyszne , maja bardzo ciekawy smak taki lekko słodkie , lekko ostre . Ciekawe . Poznałam je po raz pierwszy ale wiem że będę wracać do nich często .Super smakują też takie " same "

Chrzan mega pyszny, prosty czysty skład a myślę że w dzisiejszych czasach warto dbać o swoje zdrowie , jeszcze teraz w okresie przesilenia wiosennego potrzebujemy dużo witamin i naturalnych składników .

Fajnie się komponuje z jajkami :) Będę chciała jeszcze go wypróbować z białym barszczem :) Myślę że to będzie idealne połączenie :) Jak wypróbuje dam Wam koniecznie znać :) 

Dziękuje firmie MORYŃ za produkty ! Jeśli lubicie takie produkty albo chcecie poznać pyszne przetwory to koniecznie zajrzyjcie na stronę firmy.

----

#postsponsorowany

#wpissponsorowany

#reklama 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz