poniedziałek, listopada 08, 2021

SEYO JEDWAB Maska Do Włosów

 SEYO JEDWAB Maska Do Włosów 



Hej Moje Myszki Kochane :-)

Dziś Wam napiszę kilka słów o masce do włosów. 


Maskę do włosów kupiłam jakiś czas temu w Drogerii Natura na fajnej promocji za 7,99 zł. Opakowane jest bardzo ładne ( w formie odkręcanego opakowania okrągłego ) ma ładna czerwoną etykietę z ładnym opisem produktu . Maska dość ładnie pachnie , jest mega wydajna. Ja ją nakładam przed myciem na suche włosy na około 40 min( zdąża mi się też zostawiać ją na całą noc ) Maskę dobrze się nakłada na włosy , dobrze się ją spłukuje . Włosy są po niej miękkie w dotyku, dobrze i lekko się je rozczesuję. Do tego zauważyłam że włosy są mocniejsze, ładniej się układają i są dobrze odżywione / nawilżone . Jestem zadowolona . Od kilku miesięcy użyłam 3 opakowania . Wiem że będę wracać często do tej odżywki / maski bo jest fajna . ! 


Maska Seyo Jedwab Perfect Color to wyjątkowy kosmetyk, który idealnie sprawdzi się do codziennej pielęgnacji włosów farbowanych i matowych oraz potrzebujących intensywnej pielęgnacji. Specjalnie opracowana formuła zawierająca w swym składzie naturalne proteiny jedwabiu w płynnej formie, sprawia, że włosy będą dogłębnie odbudowane, a pasma zyskają miękkość, sprężystość i blask. Kremowa konsystencja i przyjemny zapach sprawią, że pielęgnacja włosów będzie przyjemnością. Regularne stosowanie kosmetyku, pozwala na utrzymanie zdrowych i mocnych włosów. Odpowiednia pielęgnacja sprawia, że kolor włosów farbowanych dłużej pozostanie intensywny. SPOSÓB UŻYCIA: Odpowiednią ilość maski nałożyć na umyte szamponem, wilgotne włosy, dokładnie rozprowadzić na całej ich długości. Pozostawić na kilka minut, a następnie obficie spłukać wodą. Produkt przebadany dermatologicznie.


SKŁAD : 

Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Hydrolyzed Silk, Panthenol, Propylene Glycol, Silicone Quaternium-16, Undeceth-11, Butyloctanol, Undeceth-5, Parfum, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Imidazolidinyl Urea, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Hexyl Cinnamal, Linalool.


Znacie ? Używacie maski do włosów ? 


Pozdrawiam Was serdecznie ! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz