czwartek, listopada 25, 2021

eKobieca - Twoja Drogeria Internetowa - EVELINE ODŻYWKA NADAJĄCA KOLOR 6w1 Shimmer Pink

 eKobieca - Twoja Drogeria Internetowa 

EVELINE ODŻYWKA NADAJĄCA KOLOR 6w1 Shimmer Pink


Hej Moje Myszki Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem który dostałam  od drogerii EKOBIECA  tym razem będzie o odżywce do paznokci z firmy EVELINE. 

Moje paznokcie są a w sumie mogę śmiało napisać że były w opłakanym stanie. Zapuścić długie paznokcie dla mnie to był jakiś kosmos ,jak już zapuściłam to i tak max do tygodnia i się łamały , rozdwajały . Płytka paznokcia była też taka szara . Teraz po okresie 2 tygodni zauważyłam lekką poprawę , zaczęły szybciej rosnąć , płytka stała się  bardziej twardsza , lśniąca. Cieszę się ze odżywka jednocześnie nadaje kolor dzięki czemu mamy zadbane paznokcie , delikatny różany kolor a jedocześnie wzmacniamy płytkę paznokcia. 
























Podczas malowania wystarczą dwie warstwy żeby płytka paznokcia nakryła się ładnym różanym odcieniem z drobinkami brokatu . Super efekt. Lakier / odżywka trzyma się na paznokciach spokojnie do 5 dni. Widać efekt, widać różnice . Myślę że odżywka firmy EVELINE zagości w mojej kosmetyczce na stałe .

EVELINE Nail Therapy Professional 6w1 Care & Colour odżywka do paznokci nadająca kolor Shimmer Pink

 Innowacyjna formuła z aktywnym kompleksem Colour&Double Strong™ wnika w strukturę paznokcia, dzięki czemu zawarte w niej krzemionki, wapń i olejki dogłębnie odżywiają, zapewniając skuteczną pielęgnację. Lakier chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi, odpryskiwaniem i ścieraniem.

Szybko schnie i zapewnia długotrwały efekt, jak z profesjonalnego studia manikiur!

Wam moi kochani polecam Wam z całego serca tą odżywkę ! 


Dziękuje drogerii EKOBIECA za zaufanie i za współpracę . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz