sobota, kwietnia 24, 2021

Hair Balance by ONLYBIO wcierka pobudzająca 100 ml

 

Hair Balance by ONLYBIO wcierka pobudzająca 100 ml






Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś Wam napiszę kilka słów o słynnej wcierce .

Jakiś czas temu na rynku kosmetycznym jest boooommm na kosmetyki firmy ONLYBIO . Ja też poszłam tym  trendem i zakupiłam sobie aż 9 różnych produktów . Dziś będzie o Wcierce Pobudzającej . Opakowanie przyciąga uwagę bo jest takie " żywe " świeże , miłe dla oka . Wcierka ma wygodną opcje aplikacje gdyż posiada " psik - psik " dzięki czemu łatwo można użyć produktów na skórę głowy . Wcierka ma mega zapach ślicznie pachnie świeżymi owocami . Jeśli chodzi o działanie pobudzające ? No niestety , jestem załamana ... Nie przyśpiesza wzrostu włosów , nie ma boom małych włosków ... Myślę że ta wcierka jest mega słaba , jest przereklamowana ... A szkoda bo liczyłam na " wow " " booomm " ... Także opakowanie ładne, zapach super.. I tyle plusów . Wcierkę kupiłam na promocji po 16 zł... Moim zdaniem warta jest maksymalnie 5 zł ... 
Dla  mnie jedna z najgorszych wcierek jakie testowałam .... 






Opis produktu

Wcierka pobudzająca to nasz sposób na zdrowy i szybki wzrost włosa. Kiedy stosować wcierkę? Gdy włosy są przerzedzone, a ich wzrost powolny. Co pobudza? Zawarta w papryczkach chilli kapsaicyna mobilizuje włosy do zdrowego wzrostu, a ekstrakty ze skrzypu polnego i kozieradki wzmacniają ich cebulki przeciwdziałając wypadaniu. Jak pachnie? Zniewalający zapach maliny i różowego pieprzu zadba o Twój znakomity nastrój

 Znacie ? Używacie tej wcierki  ? Może u Was się sprawdza ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz