czwartek, kwietnia 22, 2021

John Econ - ekologiczne środki czystości - Recenzja proszku oraz tabletek do zmywarki. Ekologiczne Produkty

 

John Econ - ekologiczne środki czystości - Recenzja proszku oraz tabletek do zmywarki.  

Ekologiczne Produkty 

Dzień Ziemi, znany też jako Światowy Dzień Ziemi lub Międzynarodowy Dzień Ziemi – akcje prowadzone corocznie wiosną, których celem jest promowanie postaw proekologicznych w społeczeństwie. Organizatorzy Dnia Ziemi chcą uświadomić politykom i obywatelom, jak kruchy jest ekosystem planety ludzi.




Hej Moje Myszki Kochane !!!


Pamiętacie mój wpis z 2 tygodni do tyłu jak pisałam że biorę się za testowanie tabletek do zmywarki oraz proszku od firmy John Econ ? Dziś pojawia się recenzja tych produktów. Nie bez powodu dziś się pojawia w końcu dziś jest 22 kwietnia czyli DZIEŃ ZIEMI ( a przy okazji moje urodziny ) 





Proszek  jaki miałam okazję testować to jest ekologiczny proszek do prania kolorowych rzeczy. Jego opakowanie to 2 kg . Proszek znajduje się ładnym kartonowym opakowaniu, w środku dodatkowo jest zabezpieczony woreczkiem papierowym ( ale uwaga bo woreczek jest bardzo delikatny i szybko się rwie ) . Proszek jest koloru białego, trochu zabrylowany , wygląda jak zabrylowana soda oczyszczona . Proszek kosztuje 32,99 zł  i starcza na dość długo. Producent przewiduję 50 prań .  Proszek jest wydajny to widać . Fajne jest to że proszek nie pozostawia białych plam na ciuchach więc widać że dobrze się rozpuszcza. Ja mam wersję proszku do prania kolorowego ale prałam nim ręczniki białe i muszę powiedzieć że super sobie poradził . Dobrze wyprał, dobrze wybielił . Więc uważam że proszek można stosować tu i tu. Jedyny minus jak dla mnie to brak zapachu ... Ja jednak lubię jak proszek pachnie . Bo ten ma taki specyficzny zapach taki trochu mokrej sody ( tak mi się kojarzy ) Ale zawsze można dostać kilka kropli olejku zapachowego i gotowe . Ja jestem zadowolona. Będziemy wracać do tego proszku.




Ekologiczny Proszek do prania kolorowego 2kg

W składzie proszku John Econ nie znajdziesz chloru, fosforanów, boranów, enzymów, konserwantów, syntetycznych zapachów i barwników. Nie ma tu także związków powierzchniowo czynnych pochodzenia zwierzęcego ani żadnych surowców petrochemicznych. Składniki, które wykorzystujemy do produkcji proszku John Econ, są nietoksyczne, przyjazne środowisku i bezpieczne dla Twojej skóry. Opracowana przez nas receptura skutecznie zadba o żywotność kolorów Twoich ubrań. Subtelny i delikatny zapach proszku stanowi kompozycja naturalnych olejków eterycznych, jednak zapach ten nie przenika do pranych w nim ubrań. Oprócz skutecznych składników piorących proszek zadba również o żywotność Twojej pralki, zapobiegając powstawianiu w niej kamienia i osadu. Proszek John Econ można nazwać koncentratem - na jedno pranie wystarczą zazwyczaj dwie płaskie łyżki stołowe.


Jeśli chodzi o tabletki do zmywarki to w kartonowym opakowaniu znajduje się 90 sztuk więc 1 sztuka na jedno mycie naczyń .Cena kapsułek to 43,99 zł . Kapsułki są dość duże, białe . Ładnie się rozpuszczają, są bez zapachowe. Fajne jest to że nie zatykają zmywarki oraz lanie radzą sobie z tłuszczem. Nie zauważyłam żeby naczynia były brudne ,nie domyte czy też żeby miały jakieś zacieki. Tu akurat brak zapachu mi nie przeszkadza bo jednak to ma kontakt potem z żywnością więc super mieć ekologiczne bez zapachowe tabletki.


Ekologiczne tabletki do zmywarki 90 sztuk

Ekologiczne tabletki do zmywarki John Econ skutecznie umyją Twoje naczynia, usuwając z nich tłuszcz, przylegające pozostałości jedzenia i przypalenia. Poradzą sobie również z osadem z kawy i herbaty, pozostawiając naczynia czyste i lśniące. Wszystko to udało się nam osiągnąć, bez stosowania szkodliwych substancji, takich jak chlor, fosforany i borany. Tabletki nie zawierają też konserwantów, sztucznych barwników ani substancji zapachowych. Są przyjazne dla środowiska i całkowicie biodegradowalne. Nie powlekamy naszych tabletek rozpuszczalną folią, która nie pozostaje obojętna dla środowiska. Tabletki do zmywarki John Econ to bezpieczniejsza alternatywa dla silnie działających środków chemicznych, zawartych w tabletkach dostępnych na rynku, produkowanych przez duże koncerny.




Powiem tak 2 produkty firmy John Econ mnie zachwyciły i jak je wykorzystam to wracam na ich stronę i zamawiam inne rzeczy to testowania . Bo już dziś wiem że warto. Warto zadbać o siebie ,swoje zdrowie ale też o naszą planetę .

Dzikiej firmie za zaufanie ,za możliwość poznania fajnych produktów .

A Wy używacie jakich produktów ekologicznych ? 

Jeśli nie albo tak ale chcielibyście zmienić to polecam z całego serca . Zapraszam na stronę firmy . Firma oferuje również inne produkty takie jak np : sól do zmywarki czy też nabłyszczasz do zmywarki oczywiście wszystko jest ekologiczne w fajnej cenie .

John Econ - ekologiczne środki czystości




1 komentarz:

  1. O firmie słyszałam, ale nie miałam przyjemności używać, koniecznie muszę przejrzeć ich asortyment, bo myślę, że warto byłoby się zaopatrzyć w takie ekologiczne środki :D

    OdpowiedzUsuń