sobota, grudnia 19, 2020

Le Petit Marseillais Żel Pod Prysznic Gruszka

Le Petit Marseillais 
Żel Pod Prysznic Gruszka 





Hej Moje Myszki :-) 

Dziś Wam napiszę kilka słów o żelu pod prysznic który kupiłam jakiś czas temu za 5,99 zł bo była promocja.Więc się skusiłam.I nie żałuje ;) 
Żel przykuwa uwagę swoim ładnym zielonym opakowaniem.
 Zapach żelu jest cudowny pachnie cudownie świeżą gruszką ja osobiście mam wrażenie że to taki zapach gruszki i zielonego jabłka .


Żel jest bardzo wydajny,ładnie pachnie,dobrze się pieni i rozprowadza po ciele.
Skóra po żelu jest czysta,pachnąca,dobrze nawilżona i ładnie pachnie.Cieszę się że żel nie uczula,nie podrażnia skóry.Fajne jest też to że zapach roznosi się po całym domu. Ogólnie fajny,wydajny,pachnący żel.


Znacie go ? Kupujecie ? Jakich żeli używacie ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz