czwartek, grudnia 17, 2020

GORVITA KOŃSKA MAŚĆ ROZGRZEWAJĄCA 250 ML

 

GORVITA KOŃSKA MAŚĆ ROZGRZEWAJĄCA 250ML



GORVITA KOŃSKA MAŚĆ ROZGRZEWAJĄCA 250ML


Bioaktywne wyciągi z ziół i mikroelementy z wody leczniczej.


Maść końska ! Która pokochałam całym sercem . Miałam okazje testować dwie rozgrzewającą oraz chłodzącą :) Oby dwie to dla mnie hit kosmetyków ! Ja osobiście oby dwie używam do włosów jako odżywką .Może nie wiecie ale maść końska jest dobra na hamowanie wypadanie włosów oraz idealna jest na przyśpieszenie ich porostu. Ja osobiście używam maści w proporcji 1 łyżka maści i 4 łyżki wody mieszam i nakładam na włosy na około 60 min następnie spłukuje " odżywkę " myje włosy i gotowe :) Do tego maść końską możemy używać na stawy, na kręgosłupa bóle.. Maść jest dobra na wszystko . Ja polecam Wam oby dwie ! Są naprawę dobre . Szczególnie mi podeszła ta rozgrzewająca :) Jaki ma ładny ona czerwony kolor ;) Fajne " rozgrzewa " skórę głowy :) 


Końska Maść to preparat opracowany według sprawdzonej receptury, zawierający ponad 20 aktywnych ekstraktów i olejków roślinnych, m.in. żywokostu, arniki, kasztanowca, boswelli, kory wierzby, jałowca, ginkgo biloba, aloesu, lawendy, nagietka, szałwi, olejku pichtowego, eukaliptusowego i tymiankowego. Polecana do wcierań i masaży po wysiłku, przemęczeniu i tzw. uczuciu zimna.


Ingredients / Składniki ( INCI):  Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Arnica Montana Extract, Symphytum Officinale Extract, Polisorbate 20, Capsicum Annuum Extract, Castanea Sativa  Extract,Carbomer, Triethanolamine,Olive Oil Peg – 7 Esters, Panthenol, Allantoin, DMDM Hydantoin, Salix Alba Bark Extract, Ruta Graveolens Extract, Juniperus Virginiania Extract, Boswellia Serrata Extract, Ginkgo Biloba Extract,  Calendula Officinalis Extract, Lavandula Angustifolia Extract,Aloe Barbadensis Extract, Plantago Major Extract,  Camphor, Sucinum Extract, Thymus Vulgaris Oil, Albies Alba Oil, Menthol, Eucalyptus Globulus Oil.






Sposób użycia: Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie, lub w zależności od potrzeb, wmasowując maść w skórę aż do wchłonięcia.

UWAGA: Nie stosować na skórę podrażnioną, otwarte rany, w okolicach oczu i błon śluzowych oraz w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek składnik preparatu.

Notyfikowany w CPNP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz