niedziela, grudnia 06, 2020

HERBARIA Lady Banfi Hajszesz

HERBARIA Lady Banfi Hajszesz 




Hej Moje Myszki :) 

Dziś przychodzę do Was z kolejną małą recenzją tym razem będzie o wcierce do włosów która ma fajny,specyficzny zapach ;-)


Wcierkę do włosów,kupiłam za 15,99 zł. Powiem szczerze że po raz pierwszy miałam okazję ją testować.Jest to wcierka do włosów z chrzanem który ma na celu pomóc nam przyspieszyć wzrost włosów. Wcierka jest koloru bezbarwnego,pachnie dość specyficznie bo takim tartym chrzanem,ale idzie się do niego przyzwyczaić .Według producenta powinniśmy nakładać wcierkę na umyte czyste włosy na około 20 - 30 min ,potem znów umyć włosy szamponem.Ale ja nakładałam na włosy takie po całym dniu,czasem na noc..A rano myłam.


Włosy po 3 miesiącach stały się bardziej mocniejsze,bardziej gładsze,zadbane.
Czy urosły mi więcej niż powinny ? W sumie tak w sumie nie.Mam mieszane uczucia.Widać na pewno efekt wzmocnienia.Włosy też przestały prawie do zero wychodzić.Wcierka jest dość wydajna bo starcza spokojnie na 3 miesiące stosowania 2 razy dziennie.Stosujemy wcierkę tylko w skórę głowy ! 
Plus że wcierka nie uczula,nie podrażnia.nie powoduje pieczenia czy swędzenia skóry.
Także ogólnie jestem zadowolona.Może będę widzieć później efekty gdyż producent zaleca stosowanie od 3 do 6 miesięcy.Pożyjemy,zobaczymy.
Ogólnie daje mocne 4 na 5 i czekam na szybszy wzrost włosów.
Bo reszta jest widoczna gołym okiem.

A Wy znacie tą wcierkę ? A może używacie innych ? 

Dodatkowe informacje o produkcie :
Banfi Hajszesz to węgierska wcierka do skóry głowy o oryginalnej, niespotykanej recepturze! Zioła wykorzystane w jej składzie są pełne naturalnych związków siarki, pobudzających wzrost włosa. Sprawiają, że fryzura szybko nabiera okazałej długości! Codzienny masaż skóry głowy z udziałem Banfi wystarczy, by skrócić czas do uzyskania wymarzonej długości włosów - ekspresowo! 
Ciesz się zdrowymi, mocnymi i długimi włosami!
Lady Banfi - składniki aktywne
  • Chrzan pospolity - bogaty w glukozynolany (związki siarki), które pobudzają krążenie w skórze głowy, a także w antyoksydanty oraz substancje bakteriobójcze i grzybobójcze, nie dopuszczające do rozwoju infekcji skórnych.
  • Gorczyca biała - możesz znać ją z pobudzającego wzrost włosa oleju musztardowego. Również bogata jest w rozgrzewające związki siarki, dzięki którym cebulki włosa są lepiej dotlenione i odżywione. Twoje włosy stają się mocniejsze z każdym masażem!
  • Owoc jałowca - bogaty w przeciwutleniacze, flawonoidy i kwasy tłuszczowe, odżywia skórę głowy i pobudza krążenie, nie pozostawiając na skórze miejsca dla organizmów chorobotwóczych.
  • Ekstrakt z majeranku - bogaty w przeciwutleniacze i cenne olejki eteryczne majeranek działa przeciwzapalnie, przeciwłupieżowo, kompleksowo dbając o skórę głowy i mocne cebulki.
Wcierka Lady Banfi to pełen ziołowych ekstraktów płyn o pikantnym, lekko chrzanowym zapachu i naturalnym kolorze. W skład wcierki wchodzi tłoczony pod ciśnieniem, a następnie filtrowany alkoholowy ekstrakt z chrzanu, gorczycy, jałowca i oregano. Wcierka pobudza krążenie w skórze głowy, dzięki czemu pobudza i przyspiesza porost włosów.
Sposób użycia: ok. 5 ml płynu rozprowadź proporcjonalnie na skórze głowy (nie wcieraj odżywki w długość włosów - to niepotrzebne!), wykonując kilkuminotowy, delikatny masaż opuszkami palców. Możesz poczuć mrowienie - to znaczy, że rozgrzewające związki roślinne zaczynają działać! Możesz stosować BANFI przed myciem włosów lub po nim - znajdź swój ulubiony sposób!
SkładAlcohol, Aqua, Cochloearia Armoracja Root Extract, Brassica Alba Seed Extract, Juniperus Communis Fruit Extract, PEG-40 Hydrogrenated Castor Oil, Parfum, Origanum Majorana Leaf Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Linalool, Butylphenyl, Methylpropional, Citrronellol, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene, Carboxaldehyde.

2 komentarze:

  1. Słyszałam o tej wcierce wiele dobrego. Widziałam też w internecie efekty po jej zastosowaniu. Mnie jednak troszkę odstrasza alkohol. Myślę, że na mojej skórze glowy mogłaby się nie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń