czwartek, grudnia 10, 2020

Bioelixire Jedwab do włosów z Witaminą A Filtr UV + Q10 - serum do włosów 20ml

Bioelixire Jedwab do włosów z Witaminą A Filtr UV + Q10 - serum do włosów 20 ml



Hej Moje Myszki :) 

Dziś przychodzę do Was z kolejną małą recenzją.

Olejek kupiłam w Rossmanie za 6,99 zł. Olejek jest z jedwabiem oraz witaminą A i filtrem UV + Q10. Olejek jest zapakowany w mały kwadratowy pojemnik,a w środku znajduję się mała buteleczka o kolorze granatowym,z etykietą.Buteleczka jest bardzo mała,ma całe 20 ml .Olejek jest bardzo,ale to bardzo wydajny,kolor ma bezbarwny,w sumie jest bezzapachowy. Olejek nakładałam na tak zwane " zakola " co prawda jeszcze nie łysieje ale chciałam zobaczyć czy włoski będą rosły.I po około miesiąca było widać lekkie efekty. Zaczęły pojawiać  się małe włoski oraz ogólnie górna część włosów bardzo się wzmocniła.  Olejek jest w małym opakowaniu ale starcza spokojnie na miesiąc użytkowania,dwa razy w tygodniu używałam do głowy.
Plus że olejek nie uczula,nie obciąża włosów,nie przetłuszcza. 
W olejku się zakochałam i wracam do niego od kilku miesięcy. 
A i muszę powiedzieć że jego małe opakowanie to zaleta,bo zawszę można go mieć przy sobie.


A Wy znacie ten olejek ? Używacie jakiś olejków ? 

Dodatkowe informacje :

Serum, dzięki zawartości jedwabiu odbudowuje włókno włosa, nawilża, nadaje połysk i zdrowy wygląd. Wyraźnie poprawią kondycję włosów suchych, łamliwych, zniszczonych i delikatnych.  Witamina A wzmacnia włosy poprawiając tempo ich wzrostu, odżywia je oraz dodaje im sprężystości. Koenzym Q10 opóźnia proces starzenia się skóry, jednocześnie chroniąc ją przed wypływem wolnych rodników. Serum wzbogacone jest także o filtr UV.
Korzyści dla twoich włosów:
  • Olejek do włosów przywraca naturalny poziom nawilżenia włosów
  • Chroni przed promieniowaniem UV
  • Odbudowuje zniszczoną strukturę włosa
  • Zwiększa połysk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz