czwartek, października 22, 2020

Maść Konopna 5 % CBD

 

Maść Konopna 5% CBD





Hej Moje Myszki kochane 😍 

Dziś Wam opiszę kilka słów na temat maści konopnej od firmy Gorvita. 

Maść znajduje się w tubce odkręcanej. Opakowanie jest ładne, estetyczne posiada biały kolor z czarnymi napisami. W środku opakowania maść ma kolor biały, konsystencja jest bardzo lekka. Nakłada się dobrze na dłoń oraz dobrze się rozprowadza na skórze. Plusem dużym maści jest to że maść dobrze rozprowadza się po skórze, dobrze wchłania i nie pozostawia tłustego filtru. Maść u mnie dobrze się sprawdziła szczególnie po goleniu nóg. Mam bardzo wrażliwa skórę i w 80 % mam zaczerwienienia na skórze oraz krostki a tu po maści zaczęły mniej wychodzi i skóra stała się gładsza oraz miększa w dotyku.. Dużym plusem jest to że krem posiada witaminy które dodatkowo pielęgnują skórę. Ja krem używałam codziennie na nogi i widać efekty po tygodniu. Jestem bardzo zadowolona z tej maści. Cena takiej maści to około 19 zł. A opakowanie starcza spokojnie. Opakowanie znajduje się w tubce o wartości 80 ml. 




Myślę  ze warto mieć taka maść u siebie w domu bo naprawdę jest dobra szczególnie polecana do skóry atopowej. 

Opakowanie: 80 ml

Rodzaj: Kosmetyk

Kraj pochodzenia podmiotu odpowiedzialnego: Polska

Dla kogo: dla każdego, dla młodzieży, dla dorosłych

Do skóry: suchej, atopowej, wymagającej

Marka: Gorvita

Substancja czynna: panthenol, alantoina, witamina A

Właściwości: odżywcze, regenerujące, uelastyczniające

Działanie maści jest związane z właściwościami oleju z konopi zawierającego Kannabidiol CBD 5%. Składniki aktywne przyspieszają proces odnowy naskórka. Regulują gospodarkę hydro-lipidową, przywracając skórze elastyczność i witalność. Łagodzą uczucie dyskomfortu wywołane różnymi czynnikami min. uczucie swędzenia skóry. Polecana do pielęgnacji skóry suchej i atopowej. Zawarta w składzie alantoina i panthenol oraz kompleks witaminowy A,E,F dodatkowo ją odżywia i nawilża.. Maść dobrze się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.


Stosowanie: 

Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie wmasowując maść w skórę aż do wchłonięcia.


Skład: 

Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Caprylic/Capric Trigliceride,Cetyl Alkohol, Cetyl Ricinoleate ,Cannabis Sativa Seed Oil, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Hydantoin, Allantoin, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Alcohol.


Wysłano z telefonu Huawei


1 komentarz:

  1. Również mam problem z krostkami, jednak nigdy nie słyszałam o tej maści. Ja stosuję pilarix i mega dobrze się u mnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń