sobota, października 17, 2020

KOSMETYCZNA WODA SREBRNA

 

                                   KOSMETYCZNA WODA SREBRNA







Hej Moje Myszki :) 

Dziś przychodzę do Was z kosmetyczną wodą srebrną od firmy naturamedica.pl


Woda z srebrem ..Jest to dla mnie ciekawy produkt który, można używać praktycznie do wszystkiego. U mnie dużą rolę odegrała po goleniu szczególnie miejsc intymnych , ale też na nogach . Mam wrażliwą skórę i bardzo delikatną. Od lat mam problemy z krostkami po goleniu , ale zawszę się nie poddawałam i szukałam czegoś jedynego i chyba znalazłam " lek " na moje krostki . Wodę używałam szczególnie po goleniu czyli 2 razy w tygodniu. Po około 5 u życiach  widać pierwsze efekty. Skóra jest gładka, dużo mniej podrażniona , zauważyłam że praktycznie przestały pojawiać się krostki i podrażnienia. 
Koleżanka doradziła mi też używać wody po ściągnięciu hybryd. Robię sobie sama hybrydę i raz lepiej, raz gorzej to wychodzi a moje paznokcie i dłonie potrzebują odżywienia i czasami wyglądają na przesuszone, ale woda srebrna pomogła mi odbudować płytkę paznokcia po hybrydach. Nawilżyła dłonie i zauważyłam ze woda też dobrze radzi sobie ze skórkami . Osobiście też używałam wody do czyszczenia pędzli. Dobrze czyści, dobrze działa na ciało , na paznokcie . Jeden kosmetyk a tyle możliwości , super . Bardzo lubie takie kosmetyki. Dodatkowo podoba mi się piękne opakowanie białe ze srebrnymi napisami. Dobrze że produkt jest w formie mgiełki dzięki czemu łatwiej nam wydobyć produkt. Woda jest wydajna, bo nie wiele jej trzeba do na nasze ciało, żeby były efekty.
Plus dla firmy że są to polskie kosmetyki, polskiej firmy .


Dodatkowe Informacje : 

Kosmetyczna Woda Srebrna NATURA MEDICA, wyprodukowana unikalną metodą A+, to innowacyjny preparat do kompleksowej pielęgnacji skóry. Wygodna aplikacja, przy zachowaniu właściwości srebra, sprawia, że jest to niezastąpiony produkt w codziennej pielęgnacji.

Wskazania do zastosowania:

  • zabiegi kosmetyczne i upiększające
  • depilacja (laserowa, woskiem, depilatorem, maszynką jednorazową, kremem)
  • manicure (naturalny, hybrydowy, pielęgnacja rąk)
  • higiena akcesoriów kosmetycznych

Preparat nie zawiera alkoholu, nie wysusza skóry nie powoduje przebarwień, hipoalergiczny

Pojemność: 100 ml


Znacie wodę srebrną ? Jeśli nie a chcecie poznać koniecznie zajrzyjcie na stronę firmy. Firma jest polska i ma wiele fajnych polskich kosmetyków w swojej ofercie .


Dziękuję firmie za zaufanie .


2 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tej firmie :) Chętnie zajrzę na stronkę

    Pozdrawiam,
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś jakas wode ze srebrem i niestety moje czoło było po niej mega czerwone, a poprawy zero :(

    OdpowiedzUsuń