piątek, października 02, 2020

Korean Energy, Złuszczająca maska do twarzy 2 w 1


Korean Energy, 

Złuszczająca maska do twarzy 2 w 1







Hej Moje Słoneczka Kochane 💙😉

Dziś do Was przychodzę z maseczka / peelingiem która kupiłam w Biedronce za 5,99 zł,więc cena fajna.

Poznaj tajemnicę energii i witalności inspirowaną zasadami azjatyckiej sztuki pielęgnacji. Przejdź ścieżką rytuałów na której poznasz moc składników aktywnych, które otulą Twoją skórę, by efektywnie poprawić jej kondycję. Złuszczająca maska do twarzy z naturalną glinką wulkaniczną. Formuła 2 w 1 może być stosowana jako codzienna maska oczyszczająca lub jako peeling wygładzający.


Jakiś czas temu kupiłam maseczkę do twarzy która okazała się również peelingiem. Więc jest to produkt 2 w 1 za cenę 5,99 zł w Biedronce. Jest to mała tubka produktu który ma ładna szatę graficzną. Taka pomarańczową  z panią na głównej etykiecie. W tyle znajdujemy informacje co to za produkt. Maseczka jest zamykana na klik, klik i stoi na zamknięciu więc łatwo nam ja wydobyć. Produkt jest koloru szarego, ma bardzo małe drobinki peelingu do jest wyczuwalne,ale bardzo delikatne dla naszej skóry. Ja maseczkę robiłam 2 x w tygodniu, a peeling raz. Jak podaje producent można peeling robić codziennie, no ale wiecie jednak nie zaryzykuje. Maseczkę nakładamy na całą buzię oczywiście omijając oczy i zostawiamy na około 20 min następnie spłukujemy. A jeśli chodzi o peeling to myje się nim dobrze, czuć te ziarenka peelingu,ale są naprawdę małe jak ziarenka piasku. Ogólnie produkt fajny, nie uczula, nie podrażniają, nie powoduje czerwonych plam czy też starć na twarzy. Maseczka jest dość wydajna. Bo mam ja i mam i skończyć nie mogę. Ogólnie kupiłam 2 opakowania wiec pewnie do końca roku będę mieć. Zauważyłam że po użyciu maski / peelingu moja twarz jest czysta, dobrze nawilżona, dotleniona, ładniej się opala, oraz ma mniej widocznych porów... Dla mnie dobry produkt. 
Na pewno go jeszcze kupię jak będzie w biedronce..
A Wy lubicie produktu 2 w 1? Czego używacie do walki z rozszerzonymi porami?
 A może macie jakieś domowe sposoby na pozbycie się ich?



Pozdrawiam Was 😉😉💙💙🥀🥀

Wysłano z telefonu Huawei

1 komentarz: