czwartek, października 15, 2020

AVON - Kosmetyki - Krem do rąk / Balsam do Ust :) Bananowy 👌👌👌


AVON - Kosmetyki 
Krem do rąk / Balsam do Ust :) Bananowy 👌👌👌 




Hej Moje Myszki kochane 💙💙


Witam Was moje Słoneczka :) 
 Ale ten czas leci,zaraz będzie koniec tego roku..Mamy już połowę października .Wow 

Jak po wakacjach? Jak wasze urlopy udały się?

Dziś Wam napisze kilka słów o balsamie do ust i kremie do rąk od firmy AVON

Pierwsze co mnie urzekło to to że w końcu Avon przestał testować na zwierzętach. Przynajmniej w pl i mam nadzieję że w innych krajach dobro zwierząt będzie ważniejsze niż zarobek.


Rewitalizujący krem do rąk Avon Care, wzbogacony ekstraktem z bananów, skutecznie nawilża skórę i chroni ją przed wysuszeniem nawet po umyciu dłoni.
  • do każdego rodzaju skóry dłoni
  • Działanie: formuła z ekstraktem z bananów rewitalizuje skórę i zapewnia jej nawilżenie, które działa nawet po umyciu rąk
Poczuj przyjemną gładkość swoich dłoni, która trwa, i trwa, i trwa… 
Ten pięknie pachnący, bogaty w proteiny i witaminę E krem, intensywnie i długotrwale nawilży skórę Twoich dłoni, a jego działanie utrzyma się nawet po umyciu rąk. Kosmetyk szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.


Jak stosować?
Wsmaruj krem w skórę dłoni. 
Stosuj tak często, jak potrzebujesz.
Inspiracja 
Dla pełnego efektu intensywnie nawilżonej, wygładzonej i pięknie pachnącej skóry sięgnij również pozostałe produkty z naszej najnowszej linii: masło i balsam do ciała oraz maseczkę do twarzy.


Krem do rąk jest o zapachu bananowym, bardzo delikatnym, mało słodkim ale takim przyjemnym dla noska.
Opakowanie kremu jest przeurocze takie niebieskie w motywy wakacyjne, opakowanie nie jest duże, więc zmieści się w każdej kosmetyczce, torebce. 
Ja lubię mieć krem zawsze przy sobie szczególnie teraz w okresie wiecznego odkażania rąk.
 Krem fajnie nawilża, nie zostawia tłustej bazy na rękach bo szybko się wchłania pozostawiając cudownych zapach który utrzymuje się około 2 godzin na ręce.
Ręce a dokładnie skóra dłoni jest po nim dobrze nawilżona, pachnąca oraz gładka. 
Ja jestem z niego zadowolona.

Balsam do ust jak krem ma to samo opakowanie niebieskie z pięknymi letnimi motywami. Kolor balsamu jest biały, ale na ustach jest bezbarwny. 
Dobrze nawilża usta, ma słodki smak i oczywiście pachnie bananami.


Kojąca podrażnienia i regenerująca skórę warg nawilżająca pomadka do ust z kompleksem witamin i proteinami mleka chroni skórę przed pierzchnięciem i wysychaniem.
  • Działanie: zapobiega pękaniu skóry ust, intensywnie ją nawilża i głęboko odżywia, łagodząc podrażnienia
  • Efekt: bardziej jędrne, gładkie usta


Twoje usta łatwo wysychają, kiedy tylko wyjdziesz na świeże powietrze? 
Zapewnij im odpowiednią dawkę nawilżenia i zastrzyk energii – wypróbuj pomadkę do ust Avon Care z regenerującym kompleksem witamin. 
Delikatna aksamitna konsystencja świetnie się wchłania, pozostawiając uczucie świeżości i głębokiego odżywienia. 
Noś nasz balsam zawsze ze sobą i stosuj, kiedy tylko poczujesz, że Twoje usta wymagają natychmiastowej pielęgnacji.


Jak stosować?
Rozprowadź balsam równomiernie na powierzchni ust,
 delikatnie dociskając wargę do wargi.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych produktów.

Od firmy dostałam jeszcze próbki perfumów ale je rozdałam.

A Wy kupujecie coś z AVON?


2 komentarze: