środa, sierpnia 05, 2020

Żel pod prysznic / Biedronka 🐞


Żel pod prysznic / Biedronka




Hej Moje Myszki 💙💙


Ostatnio Wam pisałam o zielonym żelu z biedronki 🐞🐞,a dziś czas na żółty. 



Żel kupiłam w Biedronce za 4.99 zł. Jest koloru żółtego, ma pojemność 300 ml. Posiada w skaldzie olejki, które dobrze nawilżają skórę. Pachnie delikatnie. Mam wrażenie że pachnie trochu jak olej arganowy taki ma zapach ( olejek jest w składzie). Dobrze się nakłada na skórę, dobrze myje, nie ma problemu ze spłukiwaniem go z ciała. Jest wydajny, przez co starczy nam na dłużej. Do tego fajnie nawilża skórę szczególnie teraz w okresie wakacyjnym. Ja jestem z niego zadowolona. Wrócę do niego na pewno. 

Znacie? Wiem że biedronka ma jeszcze jedne żel w sprzedaży z tej serii ale niestety u mnie go nie było. 

Pozdrawiam serdecznie 💙💙
Wysłano z telefonu Huawei

4 komentarze:

  1. Lubię żele dostępne w Biedronce. Teraz mam dwa z Oceania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię proudukty z biedronki :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń