wtorek, kwietnia 10, 2018

Akcesoria do paznokci, żele UV, manicure - sklep Silcare ® - Balsam do ciała Sensual Moments

Balsam do ciała Sensual Moments







Hej Moje Słoneczka :) 


Dziś kolejny post o produkcie z firmy SILCARE.




Co prawda jest to firma typowo kosmetyczna do pazurków ale mają w swojej ofercie jeszcze wiele innych produktów ;-)




Ostatnio Wam pisałam o wspaniałym peelingu solnym a dziś będzie kilka słów o balsami perfumowanym do ciała.




Lato prawie za rogiem nas zaczynała pomału witać ;) więc wiadomo bardziej zaczynamy dbać o swoją skórę.
Ja mam bardzo wysuszoną skórę dlatego uwielbiam rzeczy które mają " tłuste " konsystencję ale też które są lekkie i ładnie i długo pachną a przy okazji dobrze nawilżają :)





Balsam znajduję się w białej okrągłej butelce z fajną szatą graficzną ;-)
Buteleczka dodatkowo posiada pompkę gdzie dzięki temu możemy kontrolować ilość produktu.
Kremik / balsam jest koloru białego dość ładnie pachnie perfumami ;) takimi kobiecymi lekko słodkimi z nutą kwiatową ;) No zapach jest boski ;-)




Jeżeli chodzi o działanie to super.Skóra jest dobrze nawilżona,ładnie i dość długo pachnie ( ok 3 h ) dla mnie to długo jak na balsam.
Nie podrażnia,jest bardzo wydajny ;)
Ja tam widzę same plusy ;)

Znacie ?

Ja polecam !

Cena ok 25 zł za butelkę ;)






Producent :

Perfumowany balsam do ciała SECRET LOVE  

Perfumowany balsam do ciała Sensual Moments Secret Love dzięki specjalnie wyselekcjonowanym składnikom zapewni wysoki poziom nawilżenia skóry, nawet bardzo suchej i szorstkiej. Po zastosowaniu skóra staje się delikatna, wygładzona i bardzo miękka. Aktywne składniki produktu takie jak mocznik, gliceryna, witamina E i odpowiednio dobrane emolienty sprawiają, że przy regularnym stosowaniu skóra odzyskuje swoją sprężystość i młodzieńczy wygląd, następuje regeneracja i widoczna poprawa wyglądu. Niezwykle lekka i kremowa konsystencja sprawia, że balsam bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. W wersji z drobinkami doskonale rozświetla skórę subtelnym odcieniem złota.

Balsam Sensual Moments Secret Love to kwiatowa kompozycja perfumeryjna, urzekająca radosnymi kwiatowymi akcentami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz