czwartek, grudnia 01, 2022

Witamina słońca od Natu.Care - RECENZJA / PREZENT / REKLAMA

Witamina słońca od Natu.Care 

RECENZJA / PREZENT / REKLAMA 

 

                   

Witamina słońca od Natu.Care

Hej Moje Myszki ;)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym szybkim postem oraz małą recenzją produktów które dostałam do testów.





Wegańska witamina D w pipecie

Zdecydowałam się na testowanie witaminy D bo wiem jak ważna jest dla organizmu każdego człowieka, to codzienna podstawa suplementacji. Ta od Natu.Care jest w formie płynnej a więc przyswaja się szybciej niż tabletki, wystarczy 20 kropli wlać do szklanki z wodą, lub polać swój posiłek, można też dać krople pod język. Duży plus za brak smaku, a więc przyjmuje się ten suplement z łatwością. Plus za ładne opakowanie.


Chcecie dowiedzieć się więcej? 

Wklejam Wam link do wpisu o witaminie D:

https://natu.care/pl/witaminy/witamina-d3-w-kroplach


                     

Glow Stories czyli suplement na ładne włosy/skórę/paznokcie


Wybrałam także suplement wzmacniający włosy, skórę i paznokcie o świetnym składzie. W takich produktach bardzo ważna jest krzemionka, tutaj mamy naturalną z pędów bambusa a także biotyna. Zaufałam tej marce bo wszystkie swoje suplementy bada w niezależnym laboratorium a wyniki badań można zobaczyć na ich stronie internetowej. Jedno opakowania starcza aż na 60 dni :)


                      



Tutaj jest ciekawy wpis o włosach i biotynie:

https://natu.care/pl/witaminy/biotyna-na-wlosy



A Wy znacie te produkty ?

Ja się z nich zakochałam :)

Jeszcze raz dziękuje dziękuje firmie NATU.CARE 

za zaufanie i za współprace 

-----------------------


REKLAMA 
PREZENT

RECENZJA 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz