sobota, grudnia 10, 2022

4Organic - Różne zapachy Antyperspirantów

4Organic - Różne zapachy Antyperspirantów

Hej Moje Myszki :)

Zaraz będzie Nowy rok  . Ale ten czas szybko leci. 

Szczerze nie wiem kiedy zleciały mi te 12 miesięcy .

Dziś będzie o produkcie dla mężczyzn :)

Kiedyś na wyprzedaży w ROSSMANIE kupiłam mężowi 3 produkty firmy 4ORGANIC były to dezodoranty pod pachy takie samy różniły się tylko zapachami. Za jeden  produkt zapłaciłam 0,99 groszy. 




Opakowana jakie wzięłam były czerwone, czarne i moro . Nie będę opisywać każdego z osobna bo one się niczym nie różnią poza zapachem. Jeśli chodzi o produkt to trzeba przyznać że skład ma mega bo aż 99 % to składniki naturalne , dezodorant jest bardzo wydajny, ma kolor biały ale szybko się wchłania w skórę i nie brudzi ciuchów. Produkt dobrze radzi sobie z potem ,ładnie go zatrzymuje . Zapach utrzymuje się dość długo . Ogólnie kosmetyk mąż uważa za bardzo fajny. Wszystkie 3 zapachy mu się podobały ale najbardziej kawowym ( czarna etykieta ) Także podsumowując dobry produkt, z naturalnym składem, nie uczula, nie brudzi ciuchów, długo działa i kosztuje normalnie około 12 zł .Także mąż poleca !


A Wasi partnerzy jakich kosmetyków używają ?


Pozdrawiam Was kochani ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz