środa, czerwca 29, 2022

Shamasa - Mydło rzemieśnicze ZAUFANIE z sosną i borowiną / Mydło rzemieślnicze RADOŚĆ z trawą cytrynową i awokado

 Shamasa - Mydło rzemieśnicze ZAUFANIE z sosną i borowiną



Hej Moje Myszki ;)

Jak czytacie post to ja się relaxuje jeszcze na wolnym . Ale chciałam żeby był blog aktywny więc dziś przychodzę do Was z męskim mydłem, z mydłem damskim ( albo jako ktoś woli z mydłami uniwersalnymi ) 

Ale zacznijmy od męża czyli mydła " męskiego "  . Kocham robić mojemu mężowi prezenty , kocham mu kupować kosmetyki , choć ma ich bardzo dużo ,ale zawszę musze mu coś kupić . W ramach współpracy z firmą SHAMASA mogłam zamówić sobie kilka rzeczy ( jakie to są rzeczy to widać u mnie na IG - zapraszam ) Zamówiłam mu totalną nowość dla niego ( dla mnie też ) mydło rzemieślnicze sosna i borowina . Mój mąż ma bardzo delikatną skórę ze skłonnością do małej alergii i ciężko mu czasem dobrać odpowiednie kosmetyki do mycia . Ogólnie mój facet to taki typ najlepiej jeden produkt do wszystkiego . I tak właśnie traktuje to mydło . Myje się nim cały ,wraz z włosami. Włosy są miękkie , nie przetłuszczają się , nie robi łupieżu . Mydło ma ciekawy zapach , zapach takiego lasu po deszczu ( tak nam się osobiście kojarzy ) Mydło ma kolor taki czarny , jest wykonany z e składników pochodzenia naturalnego - roślinnego .Jak to mój mąż stwierdził mydło się dobrze pieni , dobrze się nim myję , skóra jest gładka i nawilżona ,można nim myć głowę , pozostaje ładny leśny zapach . Mąż mówi że jest zadowolony i że poleca. Ja dodatkowo zauważyłam że mydło jest bardzo wydajne. I nie brudzi wanny chodź ma ciemny kolor .Cena takiego przyjemniaczka to koszt 24 zł . Uważam że to dobra cena jak na mydło które jest w 100 % roślinę . 

Dodatkowe Informacje :

Mydło rzemieślnicze o właściwościach oczyszczających z zapachem lasu a konkretnie ....sosny !


Borowina to bogactwo minerałów, które świetnie kondycjonują skórę.
( wapń, sód, żelazo, siarczany magnezu i potasu , kwasy huminowe, bakterie tlenowe, beztlenowe, pektyny i estrogeny )
W jej towarzystwie możemy pożegnać zaskórniki i spłycić zmarszczki i usunąć toksyny.
Jej działanie antybakteryjne świetnie sprawdzi się przy pielęgnacji cery tłustej, mieszanej, z zanieczyszczeniami, szarej,  zmęczonej,  zwiotczałej z rozszerzonymi porami.

W zastosowaniu na ciało borowina wykazuje działanie antycelullitowe, więc i mydło będzie wsparciem w tego typu pielęgnacji.
Ujędrni i pobudzi krążenie.

Nie można też pominąć działanie olejku eterycznego z sosny, który jest częścią naszego mydełka ;)
Zapach sosny podczas zabiegów, przeniesie nas na chwilę i to zupełnie bez wychodzenia z domu prosto do lasu.
Jego działanie antyseptyczne wzmacnia działanie borowiny w pielęgnacji cery wymagającej regeneracji a dodatkowo zapach doenergetyzuje, odświeży umysł i przywróci chęć działania.

Drugie mydło jakie dostałam ( niespodzianka ) od firmy to mydło 

Mydło rzemieślnicze RADOŚĆ z trawą cytrynową i awokado

                                                         

Mydło znajduję się w opakowaniu papierowym ( kartonowym ) , po otwarciu mamy piękne mydło koloru jasnego z logo firmy. Mydełko ma piękny zapach , pachnie cudownie trawa cytrynowa ( awokado nie czuje ) ale za to widzę że skóra po tym mydle jest cudownie nawilżona. Podczas wakacji używałam mydła do całego ciała. Myła nim nawet włosy . Mydło super się pieni , dobrze nawilża skóra nie podrażnia skóry , wręcz przeciwnie nawilża ją i wygładza . Zapach trawy cytrynowy utrzymuje się na skórze dość długo .Plus za to że mydło nie podrażnia mi oczów , nie powoduje łzawienia . Mydełko jest wykonane w 100 % z naturalnych składników więc super . 

DODATKOWE INFORMACJE : 

Kremowa konsystencja i świeży zapach, po prostu sama przyjemność :)
RADOŚĆ to jego pierwsze imię :)
Dodatek oleju z awokado sprawia, że mydło jest aksamitne , delikatne i świetnie nawilży każdy typ skóry.
Dodatek olejku eterycznego z trawy cytrynowej odświeża i wywołuje uśmiech - niemal zawsze :)


INGREDIENTS: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium Hydroxide, Cocos Nucifera Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Persea Gratissima Oil, Cymbopogon Citratus Leaf Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil Expressed, Limonene, Geraniol, Linalool, Citral, Citronellol


A Wasi Panowie lubią takie mydła niestandardowe ? 

Używacie naturalnych mydeł w kostkach ?


Dziękuje firmie SHAMASA za możliwość testowania ! 

---

#REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz